Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیر سرمایه گذاری و کسب و کار شرکت ملی نفت ایران گفت: باوجود اعلام در رسانه ها هنوز توتال از قرارداد طرح توسعه فاز 11 پارس جنوبی بطور رسمی خارج نشده است و ایفای نقش اعضای کنسرسیوم در این طرح مطابق مفاد قرارداد است و هنوز به طور رسمی تغییری در آن ایجاد نشده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از شانا، محمد مصطفوی درباره طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی گفت: ایفای نقش اعضای کنسرسیوم توسعه دهنده این طرح مطابق مفاد قرارداد است و در صورت تغییر مفاد قرارداد، اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: براساس مفاد قرارداد، سهم 50/1 درصدی توتال، ۳۰ درصدی شرکت ملی نفت چین (CNPC) و ۱۹.۹ درصدی پتروپارس ایران همچنان معتبر است.

اواخر خرداد امسال پاتریک پویان مدیرعامل توتال در مصاحبه‌ای در حاشیه نشست اوپک در وین گفته بود هیچ شرکت بین‌المللی مانند توتال در دنیا وجود ندارد که بتواند در کشوری که تحریم‌های ثانوی در آن برقرار است کار کند واداره شرکتی بزرگ و بین‌المللی مانند توتال بدون دسترسی به منابع مالی آمریکا یا استفاده از شرکای آمریکایی غیرممکن است.

هرچند درآن زمان این جملات به معنی خروج شرکت توتال از قرارداد نفتی با ایران تعبیر شد اما مسئولان نفتی ایران می گویند هنوز تغییر رسمی در نحوه همکاری این شرکت فرانسوی با ایران صورت نگرفته است.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: توتال قرارداد نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان از مصرف ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت سفید طی سال گذشته در این استان خبر داد و گفت: این میزان مصرف نسبت به سال گذشته با کاهش ۲۹ درصدی همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی اظهار کرد: سال گذشته ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت سفید در استان مصرف شده که از این میزان ۲۰ میلیون لیتر آن در روستاهای استان توزیع و مصرف شده است.

وی با اشاره به زحمات و تلاش رانندگان ناوگان حمل‌ونقل فراورده‌های نفتی منطقه که با توجه به شرایط کوهستانی و صعب‌العبور بودن راه‌های روستایی استان نسبت به تأمین سوخت مورد نیاز روستاییان اقدام می‌کنند، افزود: راستی‌آزمایی خانوارهای نفت سفیدسوز توسط همکاران این شرکت، توزیع الکترونیک نفت سفید و توسعه شبکه گازرسانی از دلایل کاهش نفت سفید در استان کردستان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به توزیع الکترونیکی نفت سفید در سطح روستاهای استان و شارژ سهمیه سالیانه شش هزار خانوار نفت سفیدسوز در کارت بانکی آن‌ها، خاطرنشان کرد: ۲۷۹ باب فروشندگی نفت سفید روستایی در سطح استان فعالیت می‌کند.

کد خبر 748654

دیگر خبرها

  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • جهش ۴۳درصدی تولید طلای سیاه ایران در دولت سیزدهم
  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • رسمی؛ درو مک اینتایر با WWE تمدید کرد
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • رسمی؛ قرارداد وارن زائر امری با پاری سن ژرمن تمدید شد
  • احتمال خروج توتال از پروژه ال‌ان‌جی روسیه