Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی برون مرزی صدا و سیما، مراسم تکریم و تجلیل از سید احمد حسینی خبیر مدیر سابق و معارفه شیدا اسلامی، مدیر جدید روابط عمومی برون مرزی صدا و سیما، پیش از ظهر امروز با حضور پیمان جبلی، معاون برون مرزی، محمد حسین رنجبران، مدیر کل روابط عمومی سازمان صدا و سیما و جمعی از مدیران معاونت برون مرزی صداوسیما در مجموعه سعادت آباد این معاونت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جبلی، معاون برون مرزی صدا و سیما در این مراسم ضمن تاکید بر اهمیت انعکاس اخبار برون مرزی، عنوان کرد در حال حاضر ما در لبه جلویی میدان نبرد رسانه ای جمهوری اسلامی با دشمنان هستیم. همکاران ما همه در خط مقدم این میدان هستند و تلاش ها، زحمات و ایثارگری هایی که از خود نشان می دهند، باعث شده که حقیقت چهره استکبار و جهان سلطه ای که کمر به نابودی نظام اسلامی بسته، به خوبی نشان داده شود.
معاون برون مرزی صدا و سیما با عنوان این مطلب که ما در فضای بیرونی و خارج از حیطه کشور علاوه بر اینکه از هیچ حمایتی برخوردار نیستیم، بلکه دائما در معرض انواع محدودیت ها، فشارها و تحریم ها قرار داریم، افزود: البته همه این ها جای افتخار دارد که شبکه های ما نقش آفرینی می کنند، تاثیرگذاری دارند و آشکار است که اخبار این فعالیت ها توسط رسانه های دنیا به خصوص دشمنان نظام رصد می شود و از اثرگذاری آنها آگاهند و فشارها و محدودیت ها ناشی از ترس دشمن از رسانه های برون مرزی ایران است.
جبلی در ادامه اضافه کرد: تمامی این افتخارات و اقدامات شبکه های برون مرزی باید به درستی رسانه ای شود؛ تصویری دقیق، کامل و روشن از دستاوردهای شبکه های برون مرزی که یکی از مهم ترین مسئولیت های روابط عمومی برون مرزی است.
جبلی در ادامه از زحمات حسینی خبیر مدیر سابق روابط عمومی برون مرزی تشکر کرد و او را فردی خوش فکر، خلاق و نوآور برای برون مرزی دانست و به شیدا اسلامی، مدیر جدید روابط عمومی این معاونت خوش آمد گفت و برای او آرزوی موفقیت در سمت جدید کرد.
محمد حسین رنجبران، مدیر روابط عمومی سازمان صدا و سیما نیز، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر جبلی در معاونت برون مرزی و آرزوی توفیق خدمت برای اسلامی، مدیر روابط عمومی برون مرزی، خبر از برنامه هایی در دست تدارک از سوی اداره کل روابط عمومی صداوسیما داد که با موضوع معرفی مهم ترین تحولات و توفیقات برنامه های سازمان صدا و سیما و… برنامه ریزی شده و به زودی رنگ آنتن به خود می گیرند و از جمله کار ویژه های پیش روی آنها را جریان سازی داخلی از فعالیت های برون مرزی رسانه ملی عنوان کرد.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان

 


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در مراسم معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان افزود: از این پس برادران اهل سنت ما در مرکز اسلامی استان، شاهد شتاب و هماهنگی بیشتری در امور فرهنگی، مدرسه علوم دینی و مساجد خواهند بود.
مدیر مرکز اسلامی هرمزگان گفت: زندگی برادرانه، در کنار وحدت و همدلی شیعه و اهل سنت استان، در کشور مثال زدنی است.
آصف باصره افزود: حرکت در مسیر رشد این وحدت، نیازمند همدلی همه جانبه است.
دبیر شورای برنامه ریزی علوم دینی اهل سنت هم گفت: جمهوری اسلامی زمینه ساز رشد و ارتقاء علمی و معنوی برادران اهل سنت است.

بیشتربخوانید:برگزاری محفل انس با قرآن در شهرداری بندرعباس
حجت الاسلام کاظم لطفیان افزود: در کشور ما اعتماد به توانایی و ایده‌های برادران اهل سنت جزء اولویت‌ها است.
در پایان این مراسم حجت الاسلام آصف باصره به عنوان مدیر مرکز اسلامی معرفی و از زحمات حجت الاسلام احمدرضا باوقار قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از شورای مسکن دامغان
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله