Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@23:39:30 GMT

خداداد عزیزی از سپیدرود رشت جدا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۶۵۹۷

خداداد عزیزی از سپیدرود رشت جدا شد

تهران- ایرنا- «خداداد عزیزی» سرمربی تیم فوتبال باشگاه سپیدرود رشت، که در سه هفته نخست لیگ هجدهم هدایت این تیم را بر عهده داشت، امروز (یکشنبه) پس از توافق با مالک باشگاه از این تیم جدا شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی باشگاه سپیدرود، پس از نشست عزیزی با «محمد نوین» مالک این باشگاه، سرمربی تیم سپیدرود رشت با قبول شرط دریافت 30 درصد کل مبلغ قرارداد خود و کادرفنی اش رسما از این تیم جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمزمه های استعفای عزیزی پس از باخت 6-1 سپیدرود رشت مقابل سپاهان و درگیری شدید او با تماشاگران به گوش رسید، اما این استعفا پس از تساوی برابر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در هفته سوم قوت گرفت.
گفته می شود با استعفای عزیزی از مربیگری این تیم «سهیل حق شناس» تمرینات و برنامه های سپیدرود را زیرنظر خواهد داشت.
از «علی کریمی»، «نادر دست نشان» و «فرشاد پیوس» به عنوان گزینه های احتمالی هدایت این تیم یاد می شود.
تیم سپیدرود رشت از سه مسابقه در لیگ هجدهم دو شکست و یک تساوی در کارنامه دارد و در انتهای جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته است.
ورزشی ** 2052**1368

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش خداداد عزيزي ليگ هجدهم سپيدرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۶۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید

به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری باشگاه استقلال به هلدینگ صنایع پتروشیمی خلیج فارس، مالک جدید آبی ها در نخستین اقدام خود، پسوند خلیج فارس را به نام رسمی باشگاه اضافه کرد که البته این موضوع نیازمند مکاتبات اداری و کسب مجوز از نهادهای مربوطه است.

با این حال از مالک باشگاه استقلال خبر می رسد که آنها قصد دارند تا بخشی از رقم قرارداد اعضای تیم را طی روزهای آینده به حساب بازیکنان و کادرفنی واریز کنند تا آبی پوشان با روحیه بالایی مسابقات باقی مانده از رقابت های لیگ برتر را از سر بگیرند.

در جلسه ای که با حضور علی خطیر و دیگر اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مدیران صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد، مقرر گردید که بنا بر درخواست مدیرعامل آبی پوشان و پس از تصویب در هیئت مدیره مالک جدید باشگاه، این رقم به حساب استقلالی ها واریز شود.

دیگر خبرها

  • نخستین واریزی مالک جدید به حساب استقلال
  • استقلالی‌ها چشم انتظار نخستین واریزی مالک جدید
  • کدام هزینه های ساختمان بر عهده مالک و کدام بر عهده مستاجر است؟
  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک پرسپولیس؛ نمی توانید بلیت ها را بخرید!
  • مالک جدید، نام باشگاه فوتبال استقلال را عوض کرد
  • مخالفت سازمان لیگ با درخواست مالک باشگاه پرسپولیس برای خرید بلیت بازی با سپاهان
  • نماینده مالک جدید در استقلال معرفی شد
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • افتضاح مجموعه شهرداری؛ مالک جدید سرخ‌ها نماد ایرانی را هم نمی‌شناسد؟ | تصویر