Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@02:00:52 GMT

رئیس سابق بانک مرکزی احضار و دستگیر نشده است

تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۰۷۴۳۵

رئیس سابق بانک مرکزی احضار و دستگیر نشده است

حجت الاسلام  غلامحسین محسنی اژه‌ای  در  صد و بیست و نهمین نشست خبری  خود در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه هفته پیش معاون سابق بانک مرکزی دستگیر شده است، گفت:در راستای تحقیقات تکمیلی بر روی افراد بیشتر از جمله رییس سابق بانک مرکزی آیا این فرد احضار شده است؟ دستگیری این فرد در راستای پرونده اقتصادی اخیر مطرح است؟ گفت: اینکه دستگیری در دستور کار هست یا نه زمانی مطرح می شود که در تحقیقات مشخص شود و اتهامی بر روی این فرد لحاظ شود، تا این لحظه به عنوان مطلع و شاهد نیاز به احضار مطرح نشده است و تا کنون وی احضار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازداشت هم با توجه به عدم احضار مطرح نیست.

کد خبر 4372612

منبع: مهر

کلیدواژه: بازداشت ریاست بانک مرکزی غلامحسین محسنی اژه ای شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران شهر تهران بیمه سازمان حج و زیارت سازمان محیط زیست سازمان تامین اجتماعی سازمان بیمه سلامت مجلس شورای اسلامی محمد علی افشانی حج تمتع آلودگی هوا قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۷۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت

رئیس‌کل بانک مرکزی ایران امروز به دلیل حضور در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی راهی عربستان شد.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

دیگر خبرها

  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دستگیری ۵ نفر در ارتباط با قتل بازپرس سابق در آمل
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی
  • جزییات قتل بازپرس سابق در آمل؛ ۵ نفر دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل مسلح در کمتر از ۲۴ ساعت در کاشمر
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد