Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدادادا عزیزی با دریافت ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد اعضای کادر فنی خود قراردادش را با باشگاه سپیدرود رشت فسخ کرد. ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، خداداد عزیزی صبح امروز در جلسه‌ای که با مالک باشگاه سپیدرود برگزار کرد قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد.

عزیزی در این جلسه با پذیرفتن این موضوع که 30 درصد از مبلغ قرارداد کادر فنی تیم سپیدرود رشت پرداخت شود قرارداد خود را با باشگاه سپیدرود فسخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از فسخ قرارداد خداداد عزیزی با باشگاه سپیدرود، سهیل حق‌شناس تمرینات این تیم را تا مشخص شدن وضعیت این تیم پیگیری می‌کند.

خداداد عزیزی در بازی سپیدرود مقابل سپاهان پس از اینکه تیم سپیدرود 6 گل دریافت کرد با هواداران این تیم درگیری پیدا کرد و پس از آن تمرینات تیم سپیدرود در تهران پیگیری شد.

به گزارش تسنیم تیم فوتبال سپیدرود رشت از هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه باید در ورزشگاه سردارجنگل رشت در مقابل تیم پدیده مشهد قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

R7877/P1357/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۰۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند

عبدالرضا غفوری، معاون مسکن و ساختمان  راه و شهرسازی استان تهران  با بیان اینکه خوشبختانه ظرف یکی دو سال گذشته برنامه ریزی‌های خوبی بابت کنترل بازار مسکن شده است، گفت: دولت و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در اجاره مسکن و خرید و فروش  برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است که تمامی آنها برگرفته شده از قوانین جهش تولید مسکن است.

غفوری با بیان اینکه وزارت راه وشهرسازی ۲ برنامه کوتاه مدت و میان مدت برای ساماندهی مستاجران در دستور کار خود قرار داده است گفت: پرداخت وام ودیعه مسکن یکی از برنامه‌های کوتاه است و در بخش برنامه‌های میان مدت طرح‌های ساماندهی مستاجران و تعیین سقف نرخ اجاره را در دستور کار خود قرار داده ایم.

معاون مسکن و ساختمان راه وشهرسازی استان تهران اظهار کرد:  پرداخت ودیعه مسکن بخش آگاه کننده‌ای است و اثر مقطعی داشته و در استان تهران طی سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، ۳۱۸ هزار نفر برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۱۰۰ هزار نفر واجد شرایط شدند و تا به امروز حدود ۷۶ تا ۷۷ درصد از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند.

او بیان کرد: نرخ سود وام‌های ودیعه مسکن متناسب با نرخ‌های مصوب شورای پول و اعتبار است و می‌تواند تا حدودی بخشی از نگرانی‌های مستاجران را برطرف کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ ها در ایران
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ها در ایران
  • بارش ها در ایران ۱۲ درصد کاهش داشته است
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • بانک مرکزی:۹۱ درصد از متقاضیان مسکن قرارداد امضا کردند
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم