Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@03:55:49 GMT

گاز کلر در نهاوند 53 زن مسموم کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۱۵۶۴۴

گاز کلر در نهاوند 53 زن مسموم کرد

گاز کلر در یکی از استخرهای شهرستان نهاوند باعث مسمومیت ۵۳ خانم ۱۰تا۵۰ ساله شد.

ایران آنلاین /‌ بعدازظهر ‌روز ۲۱ مردادماه، ۵۳ نفر به علت نشت کپسول گاز کلر در نهاوند مسموم و راهی بیمارستان شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان نهاوند در این باره گفت: ساعت ۱۶:۱۲ امروز شنبه از یکی از استخرهای نهاوند با سامانه ۱۱۵ اورژانس تماس گرفته و گزارشی مبنی بر مسمومیت تعدادی خانم در این استخر اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دارابی افزود: پس از اعلام این مورد بلافاصله آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد که نخستین آمبولانس در کمتر از پنج دقیقه به محل رسید و سپس با اعلام نیاز به آمبولانس‌های بیشتر سه دستگاه آمبولانس دیگر نیز اعزام شد.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان نهاوند اضافه کرد: در این حادثه ۵۳ خانم بین ۱۰تا ۵۰ساله دچار گازگرفتگی محدود با نشتی کپسول گاز کلر شدند که همگی به بیمارستان منتقل شدند، البته روند رسیدگی به همه مسمومیت ها قبل از رسیدن به بیمارستان توسط فوریتهای پزشکی در محل انجام شد.

دارابی اظهار کرد: بعداز انتقال مصدومان سریعا با تیم مهندسان بهداشت محیط تماس گرفته شد و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند که گزارش واصله از طریق تیم بهداشتی مرکزبهداشت مبنی بر نشتی کپسول گازکلر بلا‌استفاده بود که سالهاست از آن استفاده نگردیده و به علت پوشیدگی، کپسول دچار نشتی شده و در فضای استخر پخش گردیده بود و متاسفانه این مساله باعث مسمومیت تعدادی از همشهریان شده بود.

وی درادامه گفت: تعداد۲۸نفر از این مسموم شدگان در بیمارستان آیت الله علیمرادیان و ۲۵نفر خانم دیگر در بیمارستان شهیدآیت الله قدوسی نهاوند به علت مسمومیت گاز کلر منتقل‌ و تحت درمان قرار گرفتند.

دارابی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت حال عمومی این افراد خوب است، اظهار کرد: تمام مسموم شدگان این حادثه پس از درمان از دو بیمارستان شهید قدوسی و آیت الله علیمرادیان نهاوند ترخیص شده اند و یک نفر بستری شده که خوشبختانه این بیمار نیز وضعیت خوبی دارد./ ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۱۵۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه امسال در ۳۵۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی آبی و دیم شهرستان نهاوند ۷ نوع گیاه دارویی کشت شده است، پیش بینی کرد: امسال برای اولین بار بیش از ۳۲۰ تن انواع گیاهان دارویی در مزارع آبی و دیم این شهرستان برداشت شود.

توکل آبشناس افزود: همه این محصولات ارزش صادرات دارند و پیش بینی می‌شود، بیش از یک میلیون دلار ارزآوری به استان و شهرستان داشته باشد.

به منظور جلوگیری از تعرض به عرصه‌های منابع طبیعی، مصرف بی رویه آب در بخش کشاورزی و ترویج کاشت محصولات کم آب بر، امسال برای نخستین بار، برخی از کشاورزان نهاوندی گیاهان دارویی کاشته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت
  • جان باختن نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی
  • نخبه کنکوری مازندران و پدرش در اثر گازگرفتگی جان باختند
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باخت‌
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باخت
  • نخبه کنکور انسانی بر اثر مسمومیت گاز منوکسید کربن جان باخت‌
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • کشت ۳۵۰ هکتار گیاه دارویی در شهرستان نهاوند