Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر امارات در آمریکا با متهم کردن ایران به حمایت از تروریسم مدعی شد که جامعه بین المللی باید بگذارد که ایران نتایج و تبعات کارهایش را ببیند.

ایران آنلاین /یوسف العتیبه، سفیر امارات در واشنگتن در گفت‌وگو با صدای آمریکا مدعی شد: رفتار ایران باید تبعات و عواقبی به دنبال داشته باشد و ما باید باهم این تبعات را نشان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جامعه بین المللی باید بگذارد که ایران نتایج کارهایش را ببیند مدعی شد: نمایندگان ایران در منطقه براساس منافع نظام این کشور و تقویت اهداف و خواسته های آن در منطقه فعالیت می کنند.

العتیبه همچنین مدعی شد که ایران از گروهک های تروریستی در نقاط مختلف خاورمیانه حمایت کرد و تنها هدف مشترک این گروهک های تروریستی ایجاد بی ثباتی در منطقه است.

 ادعای حمایت ایران از گروهک‌های تروریستی درحالی مطرح می‌شود که جمهوری اسلامی ایران بزرگترین مخالف تروریسم در جهان به شمار می‌رود و برای ریشه کن کردن آن تلاش های فراوانی کرده است. ایران در بیرون راندن داعش و دیگر گروهک‌های تکفیری از سوریه و عراق نقش پررنگی داشته است که دولت های قانونی این کشورها بارها این مساله را اعلام کرده اند و از جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کرده‌اند این درحالی است که برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان و امارات مرزهای خود را بر روی داعش باز کردند تا وارد عراق و سوریه شوند.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است

سفیر و نماینده ویژه ایران در افغانستان با اظهار اینکه تروریسم تهدیدی مشترک برای دو کشور است، تصریح کرد افغانستان را شریک ایران در مبارزه با تروریسم می‌دانیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «حسن کاظمی قمی» سفیر و نماینده ویژه رئیس جمهور ایران در افغانستان در پیامی در «ایکس» نوشت: تروریسم و مشخصاً داعش خراسان یک تهدید مشترک برون پایه برای ایران، افغانستان و کشورهای منطقه است.

وی با تأکید بر اینکه طالبان شریک ایران در مبارزه با تهدید داعش است، افزود: ما افغانستان را شریک خود در مبارزه با این تهدید مشترک می‌دانیم و همکاری در این حوزه از اولویت‌ها خواهد بود.

کاظمی قمی پیش از این نیز تاکید کرده بود افغانستان مستقل ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد.

کاظمی قمی: کشورهای منطقه برابر تروریسم متحدانه عمل کنندصلاحیت‌های نماینده ویژه سازمان ملل در افغانستان مشخص باشدافغانستان ظرفیت پیشبرد روندهای توسعه‌ای با همسایگان را دارد

 نماینده ویژه ایران در افغانستان چندی قبل در واکنش به حمله تروریستی در مسکو نیز گفته بود کشورهای منطقه باید برابر تروریسم با منشأ خارجی متحدانه عمل کنند.

پیش‌تر سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل در بیانیه‌ای ضمن محکومیت حمله تروریستی به نمازگزاران در هرات تصریح کرده بود: ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می‌کند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • ببینید | اخراج سفیر آلمان از سوی دانشجویان دانشگاه بیرزیت
  • ترور برای بقا
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست