Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-28@03:50:37 GMT

بیمه پایه روستائیان گسترش می یابد

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۳۳۶۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، واعظ مهدوی در اولین همایش نقش تعاونی‌های دهیاری‌ در توسعه روستا گفت : با آقای کلانتری تفاهم‌نامه‌ای امضا کردیم که روستاییان از طریق تعاونی‌های دهیاری‌ها بیمه شوند تا بتوانیم گام مثبتی برای این قشر مولد و زحمت‌کش و قانع جامعه ، برداریم.
وی با اشاره به شرایط کشور گفت : در شرایطی که دشمنان نظام ، رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر کودک‌کش اسراییل قصد دارند ، کشور عزیزمان را از طریق جنگ اقتصادی ، زمین‌گیر کنند، دولت قصد دارد از روستاییان که جزء آسیب‌پذیرترین اقشار جامعه هستند ، حمایت کند که یکی از مهم‌ترین حمایت‌های دولت، حمایت‌های بیمه‌ای روستاییان و عشایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


واعظ مهدوی ادامه داد : دولت جمهوری اسلامی در یک اقدام ابتکاری و به قدردانی از تلاش زحمات روستاییان و عشایر ، بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر را تعریف کردند که تنها یک‌سوم حق بیمه را روستاییان می‌دهند و دوسوم حق بیمه را خود دولت بجای کارفرما پرداخت می‌کند.
مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر تصریح کرد: روستاییان می‌توانند تنها با پرداخت ۲۰هزار تومان در ماه بیمه شوند تا در صورت ازکارافتادگی و فوت و بازنشستگی از مزایای بیمه بهره‌مند شوند.
واعظ مهدوی در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت و کمک تعاونی‌های دهیاری‌ها، پوشش بیمه‌ای روستایی گسترش یابد.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: بیمه روستائیان کشاورزان عشایر همایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۳۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، جمشید شایانفر مدیر کل بیمه گری و جذب منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.
بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارایه دهنده خدمت سلامت صرفا با ارایه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • روستاییان وعشایر جنوب سیستان وبلوچستان خوشحال از باران‌ها اخیر
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری