Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حامد حدادی پس از تمرین امروز تیم ملی بسکتبال اظهار داشت: چند روزی است که از ناحیه کشاله دچار درد شدید شده‌ام و پس از سونوگرافی مشخص شد که عضله من پاره شده است. برای معاینات بیشتر به پزشک مراجعه خواهم کرد و امیدوارم خودم را به بازی‌های آسیایی برسانم. توصیه پزشک به من این بود که کمتر تمرین و بازی کنم جای نگرانی نیست و خودم را قطعا برای بازی‌های آسیایی آماده خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن تیم ملی بسکتبال تصریح کرد: ما مدال نقره و برنز بازی‌های آسیایی را در اختیار داریم و 4 سال قبل هم با بدشناسی قهرمان نشدیم ولی امسال تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا به مقام قهرمانی برسیم. قولی که به مردم می‌دهم این است که تمام تلاش خود را برای کسب بهترین مدال خواهیم کرد.

حدادی در مورد گروه‌بندی بازی‌های آسیایی اظهار داشت: فیلیپین پس از انصراف و بازگشت به مسابقات به گروهی دیگر رفت و ما پیش از مرحله حذفی تنها یک بازی با سوریه خواهیم داشت. به نظر من بازی‌های آسیایی نباید اینقدر بی در و پیکر باشد. من می‌ترسم امارات هم به مسابقات بازگردد. مشکلات زیاد است و همه آنها را نمی‌توان مطرح کرد ولی همراه نداشتن پزشک متخصص بسکتبال، ماساژور، بدنساز و تدارکات برای تیم ملی اصلا خوب نیست. این یعنی برای تیم ملی کم گذاشته‌اند. همچنین توپ‌هایی که باید در اندونزی با آن بازی کنیم هنوز مشخص نیست.

وی در مورد شرایط بدنی خود گفت: من 15 روز تمرینات بسیار خوب و سنگینی را پشت سرگذاشتم ولی ناگهان دچار درد غیرعادی و شدیدی شدم که مشخص شد پارگی عضله است به همین خاطر و به توصیه پزشکان نباید 40 دقیقه در یک مسابقه بازی کنم و تمرین زیاد هم برای من خوب نیست.

بازیکن تیم ملی بسکتبال در مورد تیم باشگاهی فصل آینده خود گفت: پس از پایان لیگ چین من دو پیشنهاد خوب دیگر از این کشور داشتم که به خاطر اینکه مدیر برنامه‌هایم دستمزد من را بسیار بالا اعلام کرده بود آنها را از دست دادم. در حال حاضر نیز مشغول مذاکره با چند تیم دیگر در لیگ چین هستم ولی با این حال هنوز چیزی مشخص نیست و حتی ممکن است در لیگ ایران بازی کنم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال حامد حدادی بازی های آسیایی 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۳۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس

«رضا اسدی» به بازی انتقامی خودش با پرسپولیس هم نمی‌رسد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رضا اسدی هافبک و مهاجم تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

 بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

دیگر خبرها

  • منتظر محمد مصدوم شد
  • رضا اسدی تقابل با پرسپولیس را از دست داد
  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • برنده پلی‌آف آخرین مسافر آسیایی جام‌جهانی / افغانستان و قرقیزستان به‌دنبال کسب سهمیه پنجم