Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@03:16:08 GMT

اعزام ۴۰ کاروان نور به ۴۰ نقطه محروم استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۲۴۲۳۹

اعزام ۴۰ کاروان نور به ۴۰ نقطه محروم استان تهران

در چهلمین سال تولد نظام مقدس جمهوری اسلامی، به همت اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، مساجد و مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت(ع)، تعداد ۴۰ محفل انس با قرآن کریم در ۴۰ نقطه از مناطق کمتر برخوردار این استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مهدی نادی رئیس اداره امور قرآنی گفت: کاروان های نور متشکل از یک نفر قاری توانمند، یک نفر حافظ کل قرآن کریم، مجری و گروه تواشیح بوده که با هماهنگی و مشارکت مساجد و مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت(ع)، به 40 نقطه محروم این استان اعزام و اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن خواهند نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: این محافل انس، در بازه زمانی 22 مرداد تا پایان بهمن ماه سال جاری با مدیریت اجرائی حافظ کل قرآن و مجری توانمند صدا و سیما، مهدی سیفی اجراء دارند.    

وی ادامه داد: در این محافل علاوه بر برنامه های مرسوم و یاد شده، مسابقات حضوری همراه با اعطای جوایز نفیس ویژه حاضرین در محفل نیز پیش بینی شده است. علاوه بر این قبل از تلاوت قاری قرآن، آیات مربوطه، توسط امام جمعه، یکی از روحانیون بومی و یا امام جماعت محل، به صورت مختصر تفسیر و یا ترجمه خواهد شد.  

نادی افزود: اولین محفل، هم زمان با اول ذیحجه الحرام سالروز ازدواج امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) و صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س)، در مسجد النبی (ص) تهرانسر برگزار می شود.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: دولت روز خبرنگار مجلس عربستان خبرگزاری شبستان زلزله اقتصاد مقاومتی حسن روحانی شیراز روزنامه های ورزشی کاروان نور محفل انس با قرآن استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۲۴۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، عبدالرسول رنجبر در همایش مناسک حج که با حضور زائران بوشهری برگزار شد، بیان کرد: حداقل مدت انتظار زائران حج تمتع ۱۷ سال است و آخرین ثبت‌نام کنندگانی که به حج امسال اعزام می‌شوند مربوط به سال ۱۳۸۶ هستند.

وی اضافه کرد: امسال ۹۵۶ بوشهری به حج اعزام می‌شوند که ۲۸ نفر از آنها از عوامل حج هستند.

مدیرحج و زیارت استان بوشهر ادامه داد: این افراد با ۷ کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند که یکی از کاروان‌ها از اهل سنت هستند.

به گفته وی اعزام زائران بوشهری ۴ و ۵ خرداد با چهار پرواز انجام خواهد شد و زائران مدینه بعد هستند.

رنجبر اضافه کرد: ۴۸۶ نفر از زائران آقا و ۴۴۲ نفر بانوان هستند که کم سن‌ترین زائر ۱۴ سال سن و مسن‌ترین ۹۲ ساله است.

وی بیان داشت: شعار حج امسال «قرآن محوری، همدلی و اقتدار امت اسلامی و دفاع از فلسطین مظلوم» است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی
  • زندگی و زمانه آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی در «شمع محفل»
  • ۹۵۶ بوشهری به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران
  • ۱۱۴ حافظ در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک آذربایجان‌غربی شرکت کردند