Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@22:10:39 GMT

توئیتر رفع فیلتر نمی شود

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۳۹۰۴۵

معاون دادستان کل کشور اعلام کرد شبکه اجتماعی توئیتر در ایران رفع فیلتر نخواهد شد.

به گزارش ایرنا، عبدالصمد خرم آبادی روز سه شنبه در کانال شخصی خود در پیام رسان سروش نوشت: به دنبال مصاحبه‌های مکرر وزیر ارتباطات در خصوص احتمال طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، خبرنگاران سوالاتی را مطرح کرده اند که پاسخ این سوالات ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه مرجع نقض دستورات و احکام قضایی نیست. بنابراین موضوع رفع فیلتر توئیتر در جلسه این کارگروه مطرح نخواهد شد و توئیتر رفع فیلتر نمی‌شود.


خرم آبادی اضافه کرد: درخواست وزیر ارتباطات دائر بر طرح موضوع رفع فیلتر توئیتر در جلسه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه درخواستی خلاف مبانی حقوقی است.


معاون دادستان کل کشور افزود: اگر کسی فکر می‌کند که طرح مکرر این درخواست در رسانه‌ها، منع قانونی آن را مرتفع می‌کند؛ این فکر اشتباه است.


وی نوشت: توئیتر یک شبکه اجتماعی آمریکایی است که کنترل آن در اختیار دشمن است و مدیران این شبکه در فتنه سال 88 صراحتا از فتنه حمایت کردند. در حال حاضر نیز این شبکه حاوی میلیون‌ها محتوای مجرمانه است که وزارت ارتباطات به لحاظ فنی امکان پالایش حتی یک مصداق آن را را ندارد.


خرم آبادی اضافه کرد: در این موقعیت که بیش از پیش نقاب از چهره پلید آمریکای جهانخوار برداشته شده است و دشمنی‌های شیطان بزرگ آشکارتر شده، انتظار می‌رود وزارت ارتباطات به جای پیگیری رفع فیلتر شبکه‌های تحت کنترل آمریکا، پیگیر تحقق شبکه ملی اطلاعات و حمایت بیشتر از پیام رسان‌های داخلی باشد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۳۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس آغاز به کار کرد.

اجلاس کارگروه کشوری علوم اجتماعی با بررسی مباحث علوم اجتماعی در راستای سند تحول و تعالی و به‌منظور عملیاتی کردن برنامه‌های راهبردی دانشگاه با هدف توان‌افزایی مدیران گروه علوم اجتماعی از دقایقی پیش در سالن کنفرانس حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس با حضور اعضای این کارگروه شروع به کار کرد.

مقرر شده این اجلاسیه با هدف هم‌افزایی در قالب‌ها و کمیته‌های کارگروه سیاست‌گذاری و نظارت گروه اجتماعی، کارگروه تولید محتوا، کارگروه شاخص‌سازی در علوم اجتماعی، کارگروه راهبردی و آینده‌پژوهی در ساختمان شهید سلیمانی (اداری) به کار خود ادامه دهد.

نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی امروز و فردا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوس برپاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین اجلاسیه گروه کشوری علوم اجتماعی آغاز به کار کرد
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد
  • طرح تحول علوم انسانی در دانشگاه خوارزمی اجرا می‌شود
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • شناسایی ورفع موانع ومشکلات قبل سرمایه گذاری
  • تعمیرگاه گیربکس cvt اتوماتیک تخصصی همراه تعمیر فولی و تسمه و فیلتر گیربکس
  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی