Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@20:11:47 GMT

آمریکا مدعی شد: مخالف بحرینی مقیم ایران و تروریست است

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۲۳۰۶

وزارت امورخارجه آمریکا با ادعای اینکه یکی از مخالفان دولت بحرین در ایران حضور دارد، وی را تروریست اعلام کرد.

بنا به گزارش بی‌بی‌سی، وزارت امورخارجه آمریکا با صدور اطلاعیه‌ای قاسم عبدالله علی احمد، با نام مستعار قاسم المومن را مطابق با یک فرمان اجرایی صورت گرفته که تحریم‌هایی را بر اشخاص خارجی وضع می‌کند که مرتکب اقدامات تروریستی شده یا تهدیدهای تروریستی عمده محسوب شوند، در فهرست تروریست‌های جهانی قرار داده و تحریم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام وزارت امورخارجه آمریکا، هدف از این اقدام محروم کردم المومن از منابع لازم برای برنامه‌ریزی و اجرای حملات تروریستی است. از جمله پیامدهای این اقدام این است که تمامی اموال و دارایی‌های این فرد در حوزه قضایی آمریکا مسدود و اشخصاص حقیقی و حقوقی آمریکایی به‌طور کلی از ارتباط و انجام معاملات با او منع می‌شوند.

در اطلاعیه وزارت امورخارجه آمریکا ادعا شده است که المومن از رهبران گروه الاشتر و مقیم ایران است.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: اقدام امروز وزارت خارجه عموم مردم در آمریکا و جامعه بین‌المللی را آگاه می‌کند که قاسم المومن مرتکب عملیات تروریستی شده یا خطر قابل توجه عملیات تروریستی را متوجه دیگران می‌کند. قرار دادن نام گروه‌ها و افراد مظنون به ارتباط تروریستی در فهرست ویژه وزارت امورخارجه موجب افشا و منزوی کردن آنها و محرومیت از دسترسی به امکانات نظام مالی آمریکا و همچنین کمک به اقدامات قضایی سایر نهادهای آمریکایی و دولت‌های دیگر در مورد آنها خواهد شد.

در ماه ژوئیه سال جاری ناتان سیلر، هماهنگ کننده اقدامات ضد تروریستی در وزارت امورخارجه آمریکا با انتشار تصویری از المومن در توییتر خود، مدعی شد که ایران با استفاده از ایادی خود برای گسترش نفوذ بدخواهانه و واژگونی ثبات و صلح در سراسر جهان تلاش می‌کند و همچنین ادعا کرد که الاشتر نیز یکی دیگر از گروه‌هایی است که در فهرست طولانی تروریست‌های تحت حمایت ایران قرار دارد.

وزارت امورخارجه آمریکا ماه گذشته (میلادی) گروه سرایا الاشتر را سازمان تروریستی اعلام کرد و مشمول تحریم های خاص‌قرار داد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آمریکا بحرین تروریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۲۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!

دریافت 11 MB

به گزارش همشهری آنلاین، گروهک تروریستی موسوم به «انصار الفرقان» با تکیه بر حمایت مالی دشمنان انقلاب و نظام تاکنون تعدادی از حافظان امنیت در حوزه استان سیستان و بلوچستان را به شهادت رسانده است.

در این فیلم اعترافات عضو بازداشت‌شده گروهک انصارالفرقان درباره یکی از سرکردگان گروهک معروف به «گرگین» و جنایات این گروهک تروریستی را مشاهده می‌کنید.

تروریست الیاس قنبرزهی معروف به «گرگین» برای کاسبی پول ترور فرزندان ملت و جنایت را در دستور کار قرار داده بود.

همدست تروریست الیاس قنبرزهی درباره اقدامات این گروه می‌گوید: در پاکستان آموزش‌های لازم را فرا گرفتیم و برای انجام عملیات به اطراف زاهدان آمدیم؛ در چند عملیات مختلف چند سرباز و بسیجی را کشتیم؛ در پلیس راه زاهدان و خاش چند عملیات داشتیم.

مهمترین اقدمات تروریست الیاس قنبرزهی راه‌اندازی شبکه تروریستی در کورین و زاهدان و انجام بیش از 16 اقدام تروریستی طی دو سال گذشته بوده که به شهادت ده‌ها تن از فرزندان دلیر این مملکت منجر شده است.

همدست  ‌تروریست الیاس قنبرزهی معروف به «گرگین» با تشریح عملیات تروریستی گروهک انصار الفرقان تأکید کرد: گرگین در هر جایی که عملیاتی انجام می‌داد تعداد کشته‌ها و مجروحان را برای اینکه پول بیشتری دریافت کند افزایش می‌داد و تمام اقدامات تروریستی که انجام می‌داد فقط برای پول بود.

این تروریست با اعلام پشیمانی از انجام اقدامات تروریستی که در زاهدان و دیگر نقاط سیستان و بلوچستان با دستور الیاس قنبرزهی انجام می‌داد، گفت: در تمام عملیات‌ها فردی از مراحل کار ‌فیلم می‌گرفت و ‌به طور گسترده در فضای مجازی پخش می‌کرد؛ الآن که به اقدامات تروریستی که انجام داده‌ام نگاه می‌کنم می‌بینم اشتباه کرده‌ام، برای تمام این کشتارها فقط 11 میلیون تومان پول گرفته و بسیار پشیمانم.

وی با ابراز اینکه "تمام کارهایم اشتباه بوده است و هم این دنیای خود و هم آخرتم را خراب کردم."، گفت: جوانان سیستان و بلوچستان هوشیار باشند و بدانند این ترویست‌ها فقط پول می‌گیرند تا جوانان را خراب کنند و هیچ‌گاه دلسوز مردم نیستند و جوانان اگر کشور و شهر خود را دوست دارند باید از آنها دوری کنند و اگر کسی از این تروریست‌ها با آنها ارتباط گرفت فوراً به مأموران اطلاعاتی خبر بدهند.

کد خبر 848282 منبع: فارس برچسب‌ها ترور خبر ویژه تروریسم در ایران

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • تسلیم شدن ۱۰۰ تروریست الشباب سومالی