Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، صبح امروز (سه شنبه)، بخشی از پلی در بزرگراه A10 در نزدیکی شهر «جنوا» واقع در ایتالیا فرو ریخته است.آخرین گزارش‌ها به نقل از منابع رسمی حاکی از این است که شمار کشته‌ها دست‌کم 22 نفر است.

در نخستین ساعت پس از ریزش پل، یک سخنگوی سرویس امدادی ایتالیا به رسانه‌ها گفت این حادثه که در نزدیکی فرودگاه شهر رخ داده است، «ده‌ها کشته» و تعداد زیادی زخمی برجای گذاشته و امدادگران در تلاش هستند تا خودروهایی را که زیر پل گیر کرده‌اند، خارج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، «دانیلو تونینلی» وزیر حمل‌ونقل ایتالیا، حادثه رخ داده را یک «تراژدی بزرگ» توصیف کرده است. «ماتئو سالوینی» معاون نخست‌وزیر و وزیر کشور ایتالیا هم در پیامی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک نوشت که تیم او شرایط را تحت نظر دارند و در حال حاضر ۲۰۰ امدادگر و آتش‌نشان در محل حضور دارند.

آتش‌نشانی محلی هم  بلافاصله پس از حادثه اعلام کرد که این پل حدود ساعت 11 و 30 دقیقه به وقت محلی و در پی بارش باران فروریخته و احتمالا عده‌ای کشته شده‌اند.

یکی از شاهدان به یکی از شبکه‌های تلویزیونی ایتالیا گفته است که زمانی که پل فرو ریخته است، 8 یا 9 دستگاه خودرو بر روی پل بوده‌اند.

پل «پونته موراندی» در سال 1968 ساخته شده بود، اما به دلیل پاره‌ای بازسازی‌ها در سال 2016 مدتی بسته شده بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۶۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی وزیر کشور از تلاش بی وقفه برای پیداکردن یسنا، دختر ایران زمین

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان وزیر کشور در پیامی با قدردانی از تلاش پنج روزه نیروهای هلال احمر و تیم‌های امدادی و نیروهای محلی برای یافتن یسنا، پیدا شدن این دختر بچه کلاله‌ای را به خانواده او و ملت ایران تبریک گفت.

احمد وحیدی در پیام خود ابراز امیدواری کرد: همه دختران، پسران، زنان و مردان ایران عزیزمان، همواره در امنیت و آسودگی خاطر و به دور از بلایا به سر برند.

وزیر کشور یسنا را دختر ایران زمین لقب داد و گفت : تمام ایران از پیدا شدن او خشنود و شاد شده است.

یسنای چهارساله اهل روستای یلی بدراق کلاله از عصر روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در زمین‌های کشاورزی روستای «یلی بدراق» کلاله مفقود شده بود و پس از پنج روز جستجو عصر پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت توسط کایت سوار دواطلب پیدا شد.

 

دیگر خبرها

  • ایتالیا: نیروهای ما هرگز در اوکراین مستقر نخواهند شد
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج
  • پیام وزیر کشور درباره «یسنا»، دختر چهارساله گلستانی
  • قدردانی وزیر کشور از تلاش بی وقفه برای پیداکردن یسنا، دختر ایران زمین
  • تشکر وزیر کشور از نیروهای امدادی برای یافتن کودک گلستانی
  • تشکر وزیر کشور از نیروهای امدادی برای یافتن کودک گلستانی  
  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • قدردانی وحیدی از مسئولان برای یافتن «یسنا»ی چهارساله
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید