Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@14:35:57 GMT

زمین‌خواری ۵ میلیارد ریالی کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۴۶۱۶۰

حسین بدری جانشین فرمانده انتظامی خراسان‌شمالی با اعلام این خبر گفت: با کسب خبری مبنی بر تصرف اراضی ملی در شهرستان بجنورد موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های فنی کارآگاهان پلیس مشخص شد بخشی از اراضی ملی به مساحت ۳۲ هزار و ۹۴۷ متر مربع به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال به صورت غیر قانونی تصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی، عامل زمین خواری را شناسائی و در یک اقدام غافلگیرانه فرد مورد نظر را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان‌شمالی با اشاره به معرفی متهم به دادسرا خاطرنشان کرد: حفظ بیت‌المال، اراضی ملی و منابع طبیعی از دست متجاوزان و سودجویان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: زمین خواری بجنورد جرائم اقتصادی استان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۴۶۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس

بازیکن سابق پرسپولیس یک استوری اعتراضی منتشر کرد.

طرفداری | محمد انصاری با انتشار یک استوری اینستاگرامی به وضع موجود معترض شد.

محمد انصاری بازیکن سابق پرسپولیس که از فوتبال و فضای آن دور است، با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعتراض خود به برخی مسائل را نشان داد. محمد انصاری نوشت:

ای کاش برای نبرد با گرانی و فقر و رانت‌خواری و زمین‌خواری و اختلاس و مشکلات معیشتی و ناکارآمدی مسئولین و دزدی از بیت المال هم لباس رزم به تن می‌کردید.

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی در رضوانشهر
  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • رفع تصرف اراضی ملی در رضوانشهر
  • (عکس) استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید!
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریالی برای راههای آذربایجان شرقی
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کلاهبرداری یک بیلیون و ۹۰۰ میلیارد ریالی با وعده خرید خودرو
  • ماسه‌خواری پرونده همیشه باز در سواحل مازندران