Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@17:28:21 GMT

حمله مردان مسلح به یک مرکز تمرین در کابل

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۱۳۸۹

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، مردان مسلح امروز -پنج‌شنبه- به یک مرکز تمرین نظامی، متعلق به سرویس اطلاعاتی افغانستان،  در کابل حمله کردند. این خبر را یک مقام رسمی که در این مرکز قرار دارد به رویترز داده است.

این مقام گفت که در محوطه حفاظت‌شده پناه گرفته است و اطلاعات دیگری درباره این حمله ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، براساس اعلام مقامات سرویس امنیتی لهستان، در محل برگزاری نشست امروز وزرای این کشور، تجهیزات استراق سمع کشف شده است.

رویترز نوشته است که مقامات لهستان درباره مظنون احتمالی این اقدام جاسوسی جزئیاتی ارائه نکرده‌اند. به نوشته رویترز، ورشو به عنوان مرکز تامین و تحویل تسلیحات غربی به اوکراین در جریان بیش از ۲ سال جنگ این کشور با روسیه، همواره با هشدار سطح بالای جاسوسی روبه‌رو بوده است.

جاسِک دوبرزینسکی، سخنگوی سرویس امنیتی لهستان در ایکس نوشت: سرویس حفاظت دولتی با همکاری آژانس امنیتی داخلی، در سالنی که قرار بود نشست شورای وزرا در «کاتوویتسه» برگزار شود، تجهیزات استراق سمع کشف و ضبط کردند.

به گفته وی، این نشست طبق برنامه‌ریزی در ساعت مقرر برگزار خواهد شد. وزرای لهستان قرار است امروز درباره سیاست‌های حوزه انرژی از جمله گذار از زغال سنگ و تدوین برنامه‌ای در راستای تعدیل آثار بهای بالای انرژی بر خانواده‌های آسیب‌پذیر بحث و تبادل نظر کنند.

دولت ورشو دیروز اعلام کرد که در حال تحقیقات درباره جاسوسی احتمالی یکی از قاضی‌های لهستانی است که به اطلاعات محرمانه دسترسی داشته و درخواست پناهندگی سیاسی در بلاروس داده است.

کد خبر 6099368

دیگر خبرها

  • کشف تجهیزات استراق سمع در سالن جلسه هیات دولت لهستان
  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • گارانتی متین؛ مرکز تخصصی تعمیر اسپیکر در کشور
  • رویترز: ارتش اسرائیل تخلیه ساکنان رفح را به عنوان مقدمه حمله زمینی آغاز کرد
  • حمله دیگری از مقاومت اسلامی عراق به یک مرکز نظامی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی
  • رویترز: رئیس سیا برای یک دیدار اضطراری با نخست وزیر قطر به دوحه سفر می‌کند
  • رویترز از سفر رئیس سیا به دوحه خبر داد
  • محورهای سفر ویژه رئیس سازمان سیا به قطر
  • ارتش ایران حمله به کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم