Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@23:06:19 GMT

جزئیات زلزله امروز استان سمنان

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۲۴۴۱

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان گفت: زلزله 4.7 ریشتری دقایقی پیش کلاته‏‌خیج در استان سمنان را لرزاند و هم‌اکنون تیم‌های ارزیاب به منطقه اعزام شده‌اند. ناطقان: احمد طاهری دقایقی پیش اظهار داشت: زمین‏‌لرزه نسبتاً بزرگی دقایقی پیش حوالی شهر کلاته‏‌خیج از توابع استان سمنان را لرزاند؛ ولی هنوز از خسارت‌های مالی و جانی آن خبری در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این زمین‏لرزه در ساعت 11 و 11 دقیقه و 50 ثانیه پیش از ظهر امروز به وقت محلی با بزرگی 4.7 ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین رخ داده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان افزود: این زمین‌لرزه در موقعیت جغرافیایی با عرض شمالی 36.84 درجه و طول شرقی 55.22 درجه ثبت شده است.
طاهری با بیان اینکه این زلزله در عمق 10 کیلومتری زمین رخ داده است، گفت: این زلزله در 20 کیلومتری کلاته‌‏خیج، 21 کیلومتری رامیان گلستان و 27 کیلومتری نوده خاندوز گلستان رخ داده است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان افزود: نیروهای مدیریت بحران استان سمنان هم‌اکنون در حال بررسی ابعاد این زمین‌لرزه هستند و اطلاعات تکمیلی تا دقایقی دیگر اطلاع‌رسانی می‌شود.
به گزارش فارس؛ وقوع این زمین‌لرزه را شبکه لرزه‌نگاری سمنان وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران تأیید کرده است.
منبع: فارس برچسب ها: زلزله سمنان ، کلاته خیج ، خسارت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: زلزله سمنان کلاته خیج خسارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بهرامی ظهر دوشنبه در جلسه مدیریت بحران آب به میزبانی سالن جلسات فرمانداری شهرستان سمنان ضمن بیان اینکه نیمی از چاه‌های آب این شهر بیش از پنج دهه قدمت دارند، ابراز داشت: پنجاه درصد این چاه‌ها به مرمت و بازسازی نیاز دارند.

وی ضمن بیان اینکه سمنان از جمله شهرهای با تنش آبی مطرح شده است، افزود: برای رفع این موضوع نیازمند همراهی دستگاه‌های متولی هستیم.

فرماندار سمنان ضمن بیان اینکه علاوه بر دستگاه‌ها مردم نیز باید در مورد مصرف زیاد آب آگاه شوند، ابراز داشت: ترویج مدیریت مصرف با اطلاع رسانی گسترده در دستور کار باید قرار گیرد.

بهرامی ضمن بیان اینکه شهروندان پر مصرف جریمه خواهند شد، تصریح کرد: علاوه بر آن قطع اشتراک آب نیز در انتظار شهروندان پر مصرف خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه تعدیل و مناسب سازی شبکه توزیع آب در دست اقدام قرار دارد، افزود: هدف از این اقدام بهبود آبرسانی به شهروندان است.

کد خبر 6098225

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • از رکوردشکنی فیزیکدانان تا از آب باتری ساختن چینی‌ها
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • بندرچارک لرزید
  • قطع‌نامه‌ای در حوزه تاب‌آوری و مدیریت بحران برای مسئولان تدوین می شود
  • خوزستان لرزید
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • زلزله خوزستان را لرزاند