Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@00:08:27 GMT

ابوالفضل شهرجردي مسافر جهاني کاراته شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۷۲۸۳۱

ابوالفضل شهرجردي مسافر جهاني کاراته شد

خبرگزاري آريا - ابوالفضل شهرجردي با برتري در سه دور کاتا و با مجموع امتياز به عنوان يکي از اعضاي تيم ملي کاراته راهي مسابقات جهاني 2018 مادريد مي شود.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روابط عمومي فدراسيون کاراته، در اين رقابتها که براي نخستين بار با حضور 12عضو شوراي داوران فدراسيون جهاني در سالن شش هزار نفري غدير اروميه برگزار شد، ابوالفضل شهرجردي در مجموع سه کاتا با 65.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 امتياز به مقام اول دست يافت.
علي زند هم در مجموع سه کاتا با 62.8 دوم شد و مهران قربانعلي پور با 62.2 امتياز نفر سوم شناخته شد.
شهرجردي در شرايطي به مقام اول رسيد که براي نخستين بار خواهد بود که رقابت در تاتامي قهرماني بزرگسالان را تجربه مي کند. نقره نوجوانان 2009 جهان در مراکش، برنز جوانان جهان 2011, طلاي اميدهاي آسيا 2014 مالزي، برنز بازيهاي کشورهاي اسلامي 2017 آذربايجان و نقره دانشجويان جهان 2018 ژاپن، عناوين مهم اين کاتاروي 24 ساله اراکي است.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۷۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار بانوان ایران در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در چهارمین روز از جام جهانی تیراندازی به میزبانی باکوی جمهوری آذربایجان و در تفنگ ۱۰ متر بانوان، فاطمه امینی با امتیاز ۶۲۹.۸ در جایگاه نوزدهم ایستاد. نجمه خدمتی نیز امتیاز ۶۲۹.۵ را ثبت کرد و در رده بیست و سوم قرار گرفت و شرمینه چهل‌امیرانی امتیاز ۶۲۸.۱ را کسب کرد.   برنامه روز پنجم این مسابقات به شرح زیر است:   دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت:   مقدماتی تپانچه ۲۵ متر بانوان (سرعت) ساعت ۸:۳۰ (هانیه رستمیان و گلنوش سبقت الهی) ­

دیگر خبرها

  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • پایان کار بانوان ایران در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار بانوان در تفنگ ۱۰ متر
  • نخستین پلتفرم هیبریدی الکتریکی در جهان توسط چری ساخته شد
  • مدیر برنامه جهانی غذا: شمال غزه به «قحطی تمام عیار» دچار شده است
  • مقام افغان: یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند
  • معرفی برترین‌های مسابقات کاتا جودو بانوان استان همدان
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • نقره و خودروهای برقی/ نقش فلز نقره در صنعت انرژی‌های تجدیدپذیر!