Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@14:24:29 GMT

دانلود؛ پلی به گذشته - پیوستن رابین فن پرسی به منچستر یونایتد (2012)

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۱۹۰۲۲۰

‍‍‍‍‍‍

دانلود (9.8MB)

طرفداری- سال 2012 در چنین روزی رابین فن پرسی از آرسنال به منچستر یونایتد پیوست، به همین مناسبت صفحه رسمی لیگ برتر انگلیس ویدیو ای را منتشر کرده است. او تا سال 2015 در منچستر یونایتد حضور داشت و در 86 بازی با پیراهن این تیم 48 بار گلزنی کرد.

0000دسته‌بندی: اختصاصیاخبار خارجیویدئوانگلستانلیگ جزیرهمنچستریونایتدهلنددسته‌بندی ویدیو: کلیپ های متنوع (ارسالی کاربران، درخواستی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
..)ویدیوانگلستانمنچستریونایتدبرچسب‌ها: رابین فن پرسیRobin Van Persieپلی به گذشته برای ارسال دیدگاه، ابتدا وارد شوید یا ثبت نام کنید و موبایل خود را فعال نمایید. آخرین اخبار داغ همه اخبار خارجی اخبار ایران ویدیو تصویر دانلود؛ پلی به گذشته - پیوستن رابین فن پرسی به منچستر یونایتد (2012)لوکارلی، مدیر پارما: منتظر پاسخ کارامو برای انتقال او به پارما هستیمدانلود؛ تیزر شروع سری آ (فصل 2018/19)خلاصه بازی تراکتورسازی 1-0 سایپا (لیگ برتر ایران)تراکتورسازی 1-0 سایپا؛ اولین پیروزی فصلالگری: رونالدو بازیکن بسیار باهوشی است؛ او خیلی سریع در تیم جا افتاده است (زیرنویس فارسی)نونو اسپیریتو: بازی خوبی مقابل اورتون انجام دادیم؛ تلاش می کنیم تا مقابل لسترسیتی بهتر باشیمرسمی؛ سیمونه زاتزا از والنسیا به تورینو پیوستحاشیه دیدار صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان؛ حضور 3 هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی آبادانرسمی؛ داوید اوسپینا به ناپولی پیوستحواشی دیدار سپاهان-ذوب آهن؛ حضور هادی عقیلی در ورزشگاهرسمی؛ لورنتزو تونلی، مدافع ناپولی به سمپدوریا پیوستهفته سوم لیگ قطر؛ شکست الاهلی در شب گلزنی امید ابراهیمیهفته ششم لیگ برتر فوتسال؛ پیروزی پرگل سوهان قم برابر آذرخش بندرعباسپیش بازی بارسلونا-آلاوز؛ مدافع عنوان قهرمانی وارد می‌شودتاریخ جدید برگزاری دو دیدار معوقه هفته اول سری آ، بین سمپدوریا-فیورنتینا و میلان-جنوا مشخص شدرسمی؛ صالح اوچان، هافبک ترک سابق رم به امپولی پیوستوالورده: اولویت بارسلونا همه جام‌ها است نه فقط اروپا؛ کارمان در نقل و انتقالات تمام شده؟ نمی‌دانم!دانلود؛ لایی زیبای لیونل مسی در ویدیو تبلیغاتی جدید آدیداسحواشی دیدار پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان؛ درخواست هوادار پرسپولیس از گرشاسبی برای امضای پیراهن بارگذاری مطالب بیشتر لیست کامل ویژه فوری؛ یوونتوس با درخواست فسخ مارکیزیو موافقت کردپارس جنوبی جم 1-0 استقلال تهران؛ جم، شهرِ کابوس‌وار استقلالرسمی؛ کوین دی بروین به دلیل مصدومیت 3 ماه از میادین دور خواهد بودرئال مادرید از اینتر به خاطر اغوا کردن مودریچ شکایت خواهد کردواکر: منچسترسیتی می‌خواهد به فوتبال انگلستان حکمرانی کند؛ رقابت در لیگ برتر هر سال سخت‌تر می‌شودرویای اینتر به پایان رسید؛ لوکا مودریچ در رئال مادرید می‌ماندجزئیات جدایی مارکیزیو از یوونتوس؛ فسخ به درخواستِ بازیکن بوده و او پاداش قابل توجهی از باشگاه دریافت خواهد کردپیغام سرخیو راموس برای هواداران رئال مادرید پس از شکست در سوپرکاپ اروپا (عکس)لیست تیم‌ ملی آرژانتین برای دیدار با کلمبیا و گواتمالا؛ بازگشت ایکاردی در غیاب لئو مسی!مارکیزیو: منفعت یوونتوس، مهم ترین مسئله است و همیشه به این اصل وفادار هستمرسمی؛ پنجره نقل و انتقالات تابستانی برای میلان به پایان رسید بازی های آسیایی جاکارتا؛ ایران 3-0 کره شمالی؛ امیدها در آستانه صعود قرار گرفتندرسمی؛ مرتضی پورعلی گنجی به باشگاه اویپن بلژیک پیوستبه جا مانده از فینال سوپر کاپ؛ پیروزی بزرگ سیمئونه و هشداری جدی به تیم سردرگم رئال مادرید به جا مانده از فینال سوپر کاپ؛ پیروزی بزرگ سیمئونه و هشداری جدی به تیم سردرگم رئال مادرید 24 ساعت اخیر آخرین مطالب کاربران گفتگو فایل همه موزیک ویدیو عکس مطلب سوال فایل ویترین مطالب منتخب کاربران طرفداری

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد

تیم فوتبال رئال مادرید موفق شد در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا با نتیجه یک بر صفر رئال سوسیداد را مغلوب کند.

به گزارش مشرق، دیدار تیم‌های رئال سوسیداد و رئال مادرید در چارچوب هفته سی و سوم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آنوئتا با قضاوت خوزه لوئیس مونوئرا مونترو برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر رئال مادرید به پایان رسید.

در این مسابقه آردا گولر ستاره جوان و مسلمان این تیم برای اولین بار در لالیگا در ترکیب اولیه رئال مادرید جای گرفت و جواب خوبی هم به اعتماد سرمربی ایتالیایی لوس بلانکوس داد. گولر موفق شد تک گل این دیدار را در دقیقه ۲۹ به ثمر برساند. آردا موفق شد پاس در عرض کارواخال را با یک ضربه دقیق و زمینی تبدیل به گل ۳ امتیازی کهکشانی‌ها در این دیدار کند.

با این نتیجه رئال مادرید صدرنشین ۸۴ امتیازی شد و فاصله خود را با بارسلونا به عدد ۱۴ رساند. در مقابل رئال سوسیداد با ۵۱ امتیاز در رتبه ششم قرار گرفت. با این برتری تیم فوتبال رئال مادرید با روحیه بالا به استقبال دیدار مقابل بایرن مونیخ در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان ارو÷ا می‌رود.

دیگر خبرها

  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • حرکت تکنیکی دیدنی آردا گولر در دیدار رئال مادرید و رئال سوسیداد / فیلم
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!