Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

خبرگزاری رسمی کره شمالی (KCNA) در واکنش به اقدامات تحریک آمیز آمریکا در وضع تحریم های جدید علیه این کشور و نیز پیشنهاد تحریم های جدید از سوی واشنگتن به شورای امنیت علیه پیونگ یانگ اعلام کرد: کیم جونگ اون رهبر کره شمالی تحریم های بین المللی علیه کشورش را به دزدی دریایی تشبیه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام خبرگزاری رسمی کره شمالی، رهبر کره شمالی وعده داد مردم این کشور متحد و یکپارچه علیه نیروهای دشمن خواهند ایستاد و مقاومت می کنند.

این در حالی است که دفتر کنترل دارایی‌ های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا (OFAC) دو روز پیش (چهارشنبه) یک فرد و سه شرکت مرتبط با کره شمالی را تحریم‌ کرد.

همچنین آمریکا بر خلاف ادعاهای رئیس جمهوری این کشور در تلاش برای همکاری با پیونگ یانگ، با ارسال نامه ای از شورای امنیت سازمان ملل خواسته است تا تحریم های بیشتری را علیه پیونگ یانگ به اجرا دربیاورد!

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: واشنگتن شورای امنیت شورای امنیت سازمان ملل شورای امنیت شورای امنیت سازمان ملل کره شمالی واشنگتن پارس تحریم پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۱۹۰۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اتحادیه اروپا به حمله اسرائیل علیه رفح

واکنش اتحادیه اروپا به حمله اسرائیل علیه رفح

دیگر خبرها

  • واکنش اتحادیه اروپا به حمله اسرائیل علیه رفح
  • نخست‌وزیر بلژیک: در حال بررسی اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه اسرائیل هستیم
  • (ویدئو) چرا همه عاشق آهنگی درباره کیم جونگ اون شده‌اند؟
  • مقامات آمریکا اعتقاد عملی به حقوق بشر ندارند
  • چرا دولتمردان آمریکا از خشونت‌ علیه دانشگاهیان این کشور در برابر دوربین‌ها ابایی ندارند؟
  • کره شمالی: هیات‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها، محکوم به شکست هستند
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی