Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط‌عمومی بیمه سرمد؛ پس از ارائه دلایل توجیهی و اخذ رهنمودهای مدیران ارشد شرکت، اجرای سیستم‌های مدیریت کیفیت و ریسک مورد تصویب کمیته مدیریت ریسک قرار گرفت و با موافقت این کمیته، شرکت توف نورد (tuv nord) بعنوان شرکت ممیز خارجی جهت دریافت گواهینامه­ های مربوطه انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، اجرای طرح‌های یاد شده از تاریخ 13/05/1397 در فازهای شناخت سازمان و برگزاری کلاس­های آموزشی مورد نیاز، بازنگری و بروزرسانی فرآیندهای طراحی شده کمیته بازنگری مدیریت، بازنگری و طراحی سیستم جدید و مستندات طراحی شده نظام سیستم مدیریت کیفیت، بازنگری مجدد، بررسی و بهبود مستندات طراحی شده نظام سیستم مدیریت کیفیت، نظارت بر اجرای موثر سیستم و ممیزی و برطرف نمودن نواقص و ثبت سیستم و دریافت تاییدیه مرجع ناظر (شرکت توف نورد)، در دستور کار مدیریت تحقیق و توسعه قرار گرفت.

لازم به ذکر است مدت زمان اجرای پروژه حدودا 7 ماه بوده و در طول این مدت تمامی مراحل و فاز های عملیاتی طرح بصورت مستمر و تحت نظارت مشاوران برجسته، مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پیاده سازی کیفیت ایزو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: عملیات اجرایی پروژه زیرسازی و آسفالت معابر منازل نورد کوی مهدیس به مساحت ۱۱۰ هزار مترمربع با بودجه‌ای نزدیک به ۸۶۰ میلیارد ریال آغاز شد.

مهدی مراد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور بهبود و بهسازی کیفیت آسفالت معابر شهری و در راستای سهولت تردد خودروها، تسهیل در رفت و آمد و با هدف جلب رضایتمندی شهروندان، اجرای عملیات بهسازی و آسفالت معابر منازل نورد کوی مهدیس در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در حال حاضر این پروژه در مراحل ابتدایی قرار دارد که پس از تسطیح و رگلاژ، خاکبرداری و خاک‌ریزی عملیات، زیرسازی و آسفالت انجام خواهد شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: مساحت پروژه کوی مهدیس ۱۱۰ هزار مترمربع با اعتباری نزدیک به ۸۶۰ میلیارد ریال است که طی مدت ۹ ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

مرادحسینی اضافه کرد: اجرای این پروژه به بهسازی محیط شهر و افزایش کیفیت زندگی شهروندان منجر خواهد شد.

کد خبر 751018

دیگر خبرها

  • بازنگری مأموریت، چشم‌انداز و ارزش‌های شرکت بیمه سرمد/ بهشتی‌نژاد مدیرعامل بیمه سرمد: ارائۀ خدمات بیمه‌ای به‌هنگام با حفظ کیفیت مهم‌ترین رکن مأموریت بیمه سرمد خواهد بود
  • توقف پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان در پی کشف آثار تاریخی
  • آغاز بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • اجرای پروژه هوشمندسازی در شرکت فولاد مبارکه
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم وفنون هسته‌ای دراصفهان آغاز می‌شود
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • تولید کنندگان مبلمان فضای باز
  • شواهدی از آثار تاریخی در خیابان باباطاهر همدان مشاهده شد