Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@04:30:45 GMT

پایش سلامت ۷۳۵ کودک کار توسط شرکت شهر سالم

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۲۶۱۹

پایش سلامت ۷۳۵ کودک کار توسط شرکت شهر سالم

مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه سلامت کودکان کار یکی از دغدغه های اصلی شهرداری تهران است، گفت: با درخواست خیرین و از ابتدای سال ۷۳۵ کودک کار از لحاظ سلامت مورد پایش قرار گرفتند.

 

 

به گزارش خبرنگار شبستان، حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: تمام حوزه های مدیریت شهری باید به شهرداری تهران واگذار شوند تا ما بتوانیم مدیریت یکپارچه ای را در شهر شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چوبینه با بیان اینکه هم اکنون پروژه های زیادی در شهر تهران در حال اجراست، گفت: از ابتدا تدارک دیده شده که HSC‌ در حوزه شهروندی، شهرداری و پیمانکاری دیده شود، گفت: در این زمینه مطالعات خوبی صورت گرفته و کمیته های فنی و علمی نیز تشکیل شده است.

 

مدیرعامل شرکت شهر سالم با بیان اینکه در 22 منطقه شهر تهران ما دارای 18 مرکز درمانی می باشیم، گفت: 40 درصد از درمانگاه ها و مراکز حوزه سلامت شهرداری در ساختمان های فرسوده و قدیمی قرار دارد که ما به دنبال جایگزینی آنها با فضای کاربردی تر می باشیم.

 

چوبینه با بیان اینکه وضعیت سلامت در کشور ما دارای مشکلات زیادی می باشد، گفت: با توجه به اجرای طرح تحول سلامت خدمات ویژه ای به مردم در قالب آن ارایه شده که می توان گفت بعد از انقلاب بی سابقه بوده است و باعث شده تا پرداختی از جیب مردم کمتر شده و دفترچه بیمه معنا پیدا کند.

 

وی افزود: شهرداری تهران حدود 250 هزار نفر پرسنل و خانواده آنها را شامل شده است و ما به دنبال این هستیم تا بتوانیم خدمات شایسته ای را در حوزه سلامت به آنها ارایه نماییم.

 

وی با بیان اینکه به زودی تیم ارجاع شامل پزشک، پرستار و ماما در شرکت شهر سالم تشکیل خواهد شد، گفت: در آینده ای نزدیک تیم ارجاع برای ویزیت به منزل بازنشستگان شهرداری تهران خواهد رفت تا آنها از تردد غیر ضرور در شهر اجتناب کنند.

 

چوبینه با بیان اینکه شرکت شهر سالم امسال نیز در راهپیمایی اربعین حضور خواهد داشت، گفت: وظیفه اصلی درمان در بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی ایران بر عهده هلال احمر می باشد و ما در کنار آنها خدمات لازم را ارایه می دهیم.

 

مدیرعامل شرکت شهر سالم گفت: هم اکنون کودکان کار در شهر ما به مسئله ای اجتماعی تبدیل شده اند و باید این کودکان از خدمات حوزه سلامت بهره مند شوند و از ابتدای سال با حضور وزیر بهداشت و سرپرست شهرداری تهران و با درخواست خیرین تاکنون 735 کودک کار از لحاظ سلامت مورد پایش قرار گرفته اند.

 

وی با بیان اینکه ما برای توسعه خدمات خود نیازمند در اختیار گرفتن فضاهای جدید می باشیم، گفت: شهرداران مناطق شهرداری اگر فضاهایی را به ما اختصاص دهند مراکز بیشتری در حوزه درمان را راه اندازی می کنیم.

 

وی افزود: به زودی مراکز جامع پیشگیری سرطان درمان شهرداری تهران در بلوار کشاورز افتتاح خواهد شد.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مجلس خشکسالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بازار مسکن استان همدان روزنامه های ورزشی ورزش ایران فوتبال ایران مذاکره با آمریکا شهر سالم کودکان کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۲۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران

به نقل از روابط عمومی مرکزنوسازی و تحول اداری، محمدعلی الفت‌پور با اشاره به تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران گفت: حفظ سلامت اداری در شهرداری به عنوان یکی از مجموعه‌هایی که به‌طور مستقیم با شهروندان سروکار دارد نقش بسیار مهمی در اعتمادسازی و ارتقای سرمایه اجتماعی دارد و اهمیت این امر زمانی آشکار می‌شود که مجموعه شهرداری تهران به‌عنوان یکی از سازمان‌های پیشرو در امر مبارزه با فساد، بتواند با پیگیری و رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان خود و انتشار نتایج حاصله، گامی اساسی و اجرایی در این زمینه بردارد و از این طریق ضمن جلب اعتماد شهروندان سرمایه اجتماعی قابل ملاحظه‌ای برای شهرداری تهران کسب شود.

دبیرکمیته برنامه‌ریزی و نظارت ستاد ارتقاء سلامت اداری با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از راهکار‌ها و استراتژی‌های مبارزه با فساد و ارتقاء سلامت اداری، خصوصا ارتشاء از طریق احصاء نظرات و ایده‌ها و مطالعات گذشته شناسایی و بررسی شده است، خاطرنشان کرد: تلاش در جهت اجرایی ساختن آنها، بی‌شک یکی از مهم‌ترین اقدامات این حوزه خواهد بود که به واسطه آشنایی با موضوع و به سبب آگاهی از شرایط و اقتضائات شهرداری تهران، راهبرد‌ها و راهکار‌هایی نیز در زمینه‌های اقتصادی، اداری، مدیریتی، فرهنگی، قانونی و قضایی، مدیریت اخلاق حرفه ای، اجتماعی، اطلاع رسانی و شفاف سازی ارائه شده است که هم به لحاظ موضوعی و هم اجرایی قابل توجه و اجرا هستند.

الفت‌پور در پایان تصریح کرد: با توجه به تلاش‌های صورت‌گرفته در این زمینه و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تخصصی، تشکیل شعبه‌ای مشخص و ویژه جهت پیگیری اخذ رشوه در شهرداری تهران، توسط اداره کل دفتر هماهنگی هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و کمیته‌های انضباطی در دست اقدام است و پرونده‌های مرتبط در این خصوص با حساسیت بالا و دراسرع وقت، بررسی و تا حصول نتیجه، پیگیری می‌گردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه برای پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • تصویب ایجاد شعبه ویژه جهت پیگیری و رسیدگی به اخذ رشوه در شهرداری تهران
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌های سلامت اجتماعی است
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق