Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@18:33:44 GMT

تظاهرات در مقابل سفارت پاکستان در کابل + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۲۸۱۶

تظاهرات در مقابل سفارت پاکستان در کابل + فیلم

‍‍‍‍‍‍

شماری از مردم ناراضی کابل در اعتراض به سنگ اندازی دیپلمات‌های پاکستانی برای ویزای این کشور، در مقابل این نمایندگی سیاسی دولت اسلام‌آباد تظاهرات کردند. ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷ بین الملل آسیا-اقیانوسیه افغانستان نظرات

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم از کابل، شماری از متقاضیان ویزای پاکستان در پایتخت افغانستان که از مشکلات فراوان اخذ ویزای این کشور و کم‌کاری دیپلمات‌های پاکستانی به سطوح آمده‌اند در مقابل سفارت پاکستان تظاهرات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تظاهرات کنندگان خشمگین خیابانهای منتی به سفارت پاکستان را مسدود کردند.

خواست معترضان تسریع روند اخذ ویزا و پایان سنگ‌اندازی‌های این سفارت برای متقاضیان ویزای پاکستان بود.

پیش از این نیز بارها دولت پاکستان در پی تنش با افغانستان گذرگاههای مهم مرزی خود را در حالی مسدود کرده بود که روزانه هزاران نفر به دلایلی مانند دیدار با اعضای خانواده، دریافت خدمات درمانی و یا تجارت در رفت و آمد با این کشور هستند.

انتهای پیام/.

ما را در فیسبوک، توییتر و تلگرام دنبال کنید.

R36461/P36446/S8,87,1413/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم

معاون وزارت اقتصاد حکومت طالبان در نشستی با افغان‌های مقیم اروپا اظهار داشت به دشمن اجازه نمی‌دهیم که وحدت ملی مردم افغانستان را خدشه دار کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبداللطیف نظری»، معاون وزارت اقتصاد طالبان در صفحه اجتماعی «ایکس» تأکید کرد: اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را به کسی نمی‌دهیم.
نظری افزود: در نشست با افغان های مقیم اروپا درباره موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی، آموزشی و تجاری گفت و گو کردیم.

وی همچنین نوشت: دیدگاه و نظر همه ما این بود که یک افغانستان آزاد، آباد، مستقل، متحد، مقتدر، مرفه و توسعه یافته باید دفاع و صیانت شود. به دشمن اجازه نمی دهیم که وحدت ملی افغان ها را خدشه دار سازد.

عبداللطیف نظری پیش‌تر در نشست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان گفته بود: دشمنان مردم افغانستان می‌خواهند یک افغانستان ضعیف و چندپارچه وجود داشته باشد؛ ما وظیفه داریم یک افغانستان متحد و قوی را برای نسل‌های آینده خود به میراث بگذاریم، این مهمترین رسالت همه ماست.

نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستندحقانی: دشمنان سعی در تجزیه افغانستان داشتندکارشناس افغان: آمریکا به دنبال تجزیه افغانستان است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده اند
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار دارد
  • فیلم/ تظاهرات دانشجویان مقابل سفارت اسرائیل در آتن
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • سفارت ایران در کابل حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست