Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-04@04:36:41 GMT

اسلامشهر آق‌گل ظرفیت‌های زیادی دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۳۱۹۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، باب الله فتحی در جلسه‌ای که در شهرداری اسلامشهر آق گل و با حضور محمد کاظمی، نماینده مردم شهرستان ملایر برگزار شد، اظهار داشت: اسلامشهر آق گل ظرفیت‌های زیادی دارد که باید روی آن‌ها بیشتر کار شود و همچنین دارای مردمانی زحمت‌کش و بافرهنگ است.

وی افزود: خدمات بسیار خوب و متنوعی از زمان تأسیس این شهر توسط دولت تدبیر و امید ارائه‌شده است اما این خدمات باید بیشتر و در شأن مردم این شهر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر تصریح کرد: دو نماینده پرتلاش شهرستان فعالیت‌ها و پیگیری‌های زیادی را در جهت حل مسائل و مشکلات این شهر داشته‌اند و همچنان به جد پیگیر حل مشکلات شهر هستند.

وی تأکید کرد: در شهرستان ملایر شهرها و مناطقی که محروم هستند را در اولویت کاری قرار داده‌ایم و تلاش داریم تا این مناطق نیز همپای دیگر مناطق به‌پیش برود.

فتحی خاطرنشان کرد: وجود دو عضو خانم در میان اعضای شورای اسلامی شهر اسلامشهر آق گل نشان از فرهنگ بالا و توجه ویژه به بانوان و به‌خصوص جوانان توسط مردم شهر است.

وی با اشاره به مشکلات کم‌آبی افزود: بارش‌های کم نزولات آسمانی در سال‌های گذشته باعث شده تا کشور با مشکل کم‌آبی مواجه شود و به همین جهت باید مدیریت بهتری از منابع آبی داشته باشیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر افزود: در اسلامشهر آق گل یک چاه آب شرب وجود که پس از انتقال از آب و فاضلاب روستایی به شهری چاه آب دوم و ذخیره نیز حفر خواهد شد.

در پایان نیز تصمیماتی در حوزه‌های مختلف از جمله، آموزش‌وپرورش، ورزش، آب آشامیدنی شهر و برخی دیگر از مشکلات روستا گرفته شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: ملایر ملایر آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۳۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود

سرپرست فرمانداری کاشان ضمن تاکید بر احصاء مشکلات گفت: مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، حمیدرضا محمدی فشارکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات شهرستان را شهر به شهر و روستا به روستا با همراهی مدیران، به صورت میدانی در محل بررسی و رسیدگی می‌کنیم.

وی گفت: در برنامه حضور میدانی و برنامه‌ریزی شده در مناطق شهرستان کاشان، حتی اگر 20 درصد مصوبات هم اجرایی و به نتیجه برسد به اهداف خود رسیده‌ایم؛ ما باید تا آنجایی که می‌توانیم با کارکرد خود امید و رضایتمندی را در مردم ایجاد کنیم.

محمدی فشارکی در ادامه ضمن تاکید بر حضور میدانی مدیران شهرستان کاشان برای احصاء و رفع مشکلات حوزه مربوطه افزود: در شهرستان کاشان فاصله‌ای بین مدیران و مردم نباید وجود داشته باشد و مدیران خود باید در میدان حضور داشته و به مشکلات رسیدگی کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به اهمیت توجه به روستاها خاطر نشان کرد: با نگاه ویژه به روستاها و آماده‌سازی فضای آن برای زندگی، باید زمینه مهاجرت معکوس و امکان انتخاب روستا برای زندگی را برای مردم فراهم کنیم.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان ضمن اشاره به مهم بودن مسئولیت هر فرد در جایگاه خود گفت: عرصه مسئولیت، عرصه پاسخگویی است که هر شخص در برابر مسئولیت و اختیاراتی که برعهده دارد باید پاسخگو باشد.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها از مسئولان شهرستان کاشان گلایه‌مند هستند چراکه برخی از مسئولان خدمات انجام شده در دستگاه خود را به موقع اطلاع رسانی نمی‌کنند؛ مردم باید متوجه عملکرد مسئولان شده و این مهم با بیان دستاوردها و خدمات از طریق رسانه‌ها محقق می‌شود.

محمدی فشارکی گفت: تاکنون اقدامات خوبی در سطح شهرستان کاشان انجام شده اما وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست در حالی که مدیران ما با وجود اینکه تلاش می‌کنند اما اطلاع رسانی از خدماتشان نمی‌کنند.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • توجه به دغدغه‌های فرهنگیان مورد تاکید جدی است
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • مشکلات کاشان شهر به شهر و روستا به روستا احصاء می‌شود
  • حوزهٔ انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • نظام آموزشی کارآمد بسیاری از مشکلات و چالش‌های کشور را حل می‌کند
  • رفع مشکلات اقتصادی و تحقق شعار سال نیازمند اقدامات جهادی است
  • حوزه انتخابیه ملایر
  • تمام ظرفیت‌ها وتجارب مدیریتی برای حل مشکلات مردم بهره‌گیری می شود
  • توسعه پایدار با مولدسازی سرمایه‌های مردمی رقم می‌خورد
  • برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر