Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@03:04:08 GMT

مدیرعامل بانک صنعت و معدن تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۰۷۷۳۲

مدیرعامل بانک صنعت و معدن تغییر کرد

تهران- ایرنا- اعضای مجمع عمومی بانک صنعت و معدن حسین مهری را به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این بانک انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، در جلسه مجمع عمومی این بانک که عصر شنبه به ریاست مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، مهری که در سوابق خود معاونت مدیرعامل این بانک را هم دارد، به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهری 53 ساله دارای دکترای مدیریت کارآفرینی بوده و پیش از این در جایگاه ریاست هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، معاون مدیرعامل بانک صنعت و معدن، رئیس اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه، مدیرعاملی چندین بنگاه بزرگ اقتصادی و چندین سمت مدیریتی ارشد در حوزه های اجرایی و مدیریت مالی را در کارنامه خود دارد.
مهری همچنین تالیف ها و پژوهش های متعددی در حوزه های مختلف شامل مدیریت، حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در کارنامه خود دارد و پیشتر معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده است.
بانک صنعت ومعدن یک بانک دولتی با رویکرد توسعه ای است؛ وزیران امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعاون،کار و رفاه اجتماعی به همراه رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و رئیس کل بانک مرکزی اعضای مجمع عمومی این بانک را تشکیل می دهند.
پیش از این و از آبان ماه سال 92 علی اشرف افخمی ریاست هیات مدیره و مدیرعاملی بانک صنعت و معدن را بر عهده داشت.
شبک**اقتصام*2025**1708

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بانك صنعت و معدن حسين مهري وزارت اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۰۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است

سمیعی با تصمیم فوریتی هیات مدیره جایگزین خطیر شد ولی ظاهرا تغییرات زیادی در پایان این فصل در استقلال انجام خواهد شد و هیچ فردی از مدیران فعلی در راس آبی‌ها ابقا نخواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ فرشید هاشم سمیعی وکیل جوانی که توسط مصطفی آجورلو به استقلال آورده شد و چندی قبل علی خطیر را یک مدیر نخبه قلمداد کرده بود، حالا جانشین او شده و با حکم موقت در استقلال کار می‌کند. آنچه مسلم است هیات مدیره استقلال باز هم تغییر خواهد کرد و با دستور مالک جدید باشگاه، افراد جدیدی خواهند آمد که در قواره این باشگاه بزرگ باشند نه اینکه اولین تجربه مدیریت شان، هیأت مدیره استقلال باشد.

سمیعی که به نوعی معاون خطیر بود باید همراه با او از باشگاه می‌رفت، اما این کار را نکرد، همانطور که بعداز آجورلو هم سرجایش ماند تا توسط حجت کریمی کنار گذاشته شود.

سپس او توسز کانال های ناشناخته، به حمید سجادی وصل شد و در استقلال به هیات مدیر ارتقا یافت. باید پذیرفت همان‌طور که خطیر در استقلال ماندنی نشد، سمیعی هم خیلی در باشگاه استقلال ماندگار نخواهد بود. سمیعی با مصاحبه های زیاد ، چهره رسانه ای پیدا کرد و طوری حرف زد که کانال های هواداری استقلال می پسندند. او در پی محبوبیت، بارها به تیم رقیب تاخت و چهره یک مدیر علمی را نداشت و بیشتر به درد جدال‌های هواداری خورد.

کاملا مشخص است که استقلال تغییرات مدیریتی دیگری هم در راه دارد البته به خطیر هم ایراداتی وارد بود. شاید او باید هر طور شده با نکونام تعامل می‌کرد و شاید نکونام هم باید به سمت تعامل می‌رفت، اما به هر حال قابل پیش بینی بود که حداقل یکی از این دو نفر آخر فصل را نمی‌بیند. 

در کوتاه مدت نگاه‌ها به قهرمانی لیگ است، اما انتظار می‌رود مدیران هلدینگ خلیج فارس یک مدیرعامل قوی برای تیمشان انتخاب کنند کسی که با کادر فنی تعامل داشته باشد و اشتباهات مدیران قبلی استقلال را هم تکرار نکند. این فرد هر که باشد قطعاً فرشید سمیعی نیست.

دیگر خبرها

  • داوطلبان عضویت در هیات مدیره موسسه ملل مدارکشان را تحویل بدهند
  • تبدیل ۱۸۱۰ مجوز کاغذی به شناسه یکتا در میاندوآب
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • دستاوردهای هیات اقتصادی هرمزگان به کشور چین
  • یک نام جدید برای پرسپولیس مطرح شد
  • تغییر محسوس در وضع اقتصادی و بهبود معیشت مردم ایجاد شود
  • حمایت جایزه پولیتزر از دانشجویان پوشش دهنده اخبار اعتراض‌ها