Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@21:28:22 GMT

دومین یادواره شهدای روحانی در زنجان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۰۲۴۲

دومین یادواره شهدای روحانی در زنجان برگزار می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری دومین یادواره شهدای روحانی صبح امروز ۲۸ مرداد در حسینیه اعظم زنجان خبر داد.

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: استان زنجان 43 شهید روحانی تقدیم اسلام کرده است که در راستای گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا یادواره شهدای روحانی امروز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه روحانیون نقش مهمی در عرصه دفاع مقدس ایفا کردند، گفت: این مراسم ساعت 10 صبح امروز یکشنبه در حسینیه اعظم زنجان برگزار می شود.

 

به گفته وی، شکست مذبوحانه دشمن در هشت سال جنگ تحمیلی موجب شده است تا جنگ در عرصه فرهنگی آغاز شود که روحانیون هم در این نبرد پیشتاز میدان هستند و تلاش می کنند تا با روشنگری افکار عمومی اجازه نفوذ دشمن به اعتقادات و باورهای مردم بالاخص جوانان و نوجوانان را ندهند.

 

این مقام مسوول از تدوین کتاب زندگی‌نامه 43 شهید روحانی استان زنجان خبر داد و گفت: این کتاب به زودی چاپ و منتشر می شود.

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مجلس خشکسالی عزت الله انتظامی خبرگزاری شبستان مساجد رحمانی فضلی استان همدان سیاسی اخبار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان یادواره شهدای روحانی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۰۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم

مراسم اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین شهرستان آران و بیدگل با عنوان "جام شهدای مدافع حرم" درسالن شهدای فرهنگی شهرستان آران وبیدگل برگزار شد.

 در این مسابقات 24 تیم از دی ماه سال گذشته با هم به رقابت پرداختند.

تیم منتخب مهاجرین این شهرستان قرار است در مسابقات انتخابیه تیم ملی مهاجرین افغانستان که در خرداد ماه سال جاری برگزار می شود اعزام شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • برگزاری دومین یادواره شهدای مهرجرد در میبد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد