Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-28@03:50:57 GMT

خوزستان؛ میزبان سومین جشنواره مدهامتان روستایی کشور

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۲۰۳۰

خوزستان؛ میزبان سومین جشنواره مدهامتان روستایی کشور

حسن یوسفی، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان از برگزاری سومین جشنواره مدهامتان روستایی به میزبانی استان خوزستان خبر داد و گفت: یکی از اولویت‌های ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور، توجه به روستاها و مناطق محروم است و به همین جهت این جشنواره قرآنی در سطح روستاهای کشور برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره قرآنی در کارگروه روستای و عشایر وزارتخانه مصوب شده است، اظهار کرد: این جشنواره ویژه جوانان و نوجوانان روستایی کشور در دو بحش بانوان و آقایان و به میزبانی خوزستان برگزار خواهد شد. 

سرپرست دبیرخانه کانون‌های مساجد خوزستان با بیان اینکه سومین جشنواره قرآنی مدهامتان روستایی کشور به همت ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور و با همکاری دبیرخانه کانون های مساجد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار می‌شود، افزود: رشته‌های این جشنواره  در بخش برادران شامل قرائت، اذان و ترتیل و در بخش بانوان شامل قرائت و ترتیل است.

به گفته یوسفی آقایان و بانوان سطح روستاها در رده سنی 12 تا 30 سال می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی درباره زمان برگزاری جشنواره مدهامتان روستایی گفت: آیین نامه مسابقات تنظیم شده است در حال حاضر در مرحله تأیید از سوی ستاد عالی کانون‌های مساجد است. در صورت موافقت، این جشنواره آبان ماه برگزار خواهد شد.

  سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد خوزستان درباره برگزاری سیزدهمین جشنواره قرآنی کانون‌های مساجد(مدهامتان) گفت: برگزاری این جشنواره هنوز به ما ابلاغ نشده است؛ فردا 29 مرداد در این زمینه جلسه‌ای در تهران برگزار خواهد. احتمال اجرایی شدن این جشنواره 90 درصد است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان فعالیت های قرآنی مدهامتان روستایی اهواز قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۲۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه ئر استان لرستان گفت:مسجد پایگاه دین، اخلاق ،معنویت و بزرگترین مرکز  کسب آگاهی و والاترین کانون احیا و تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی است .
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با تاکید بر اینکه مسجد باید محور و کانون همه فعالیتهای فرهنکی ،سیاسی و اجتماعی در حامعه باشند، فزود:بهره گیری از همه ی ظرفیتهای استانی را برای رونق مساجد و جذب جوانان مومن، نخبه و انقلابی خواستار شد .
فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان هم به هجمه ی گستره فرهنگی دشمن علیه ملت ایران و ارزشهای اسلام و انقلاب اسشاره کرد و گفت: مساجد باید محل رجوع مردم و مرکر حل مشکلات آنان باشد .
 سردار باقری افزود: یک هزار و ۸۰۰ پایگاه بسیج در استان وجود دارد و برنامه ریزی شده همه آنان را به مساجد منتقل کنیم .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان هم گفت: هویت بخشی به مساجد و تولید برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی ،اجتماعی واقتصادی با محور مساجد و استودیو گریزی را از سیاست های رسانه ملی برای محور قرار گرفتن مساجد عنوان کرد و افزود: آماده ایم تا پایان سال هر هفته بخشی از برنامه های تولید محتوا در صداوسیمای لرستان را در یکی از مساجد برگزار کنیم .  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان