Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:58:05 GMT

کنارگذر غربی مهران تا اربعین آماده می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۴۶۶۳

کنارگذر غربی مهران تا اربعین آماده می شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد کرمی روز یکشنبه در چهارمین جلسه کمیته سوخت و حمل و نقل اربعین که در پایانه مرزی مهران با حضور حسن نیا معاون وزیر و رئیس سازمان حمل و نقل جاده و اعضا این کمیته برگزار شد با اعلام این خبر تصریح کرد: بهره برداری از این مسیر می تواند تأثیر بسیار زیادی در کاهش ترافیک شهرستان مهران و پایان مرزی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تردد ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری زوار اربعین در این ایام افزود: اولین تلاش ما احصاء مشکلات سال های گذشته و برنامه ریزی در جهت رفع این مشکلات در کمیته های ۱۳ گانه اربعین است که یکی از مهمترین و تأثیرگذار ترین آنها کمیته حمل و نقل و سوخت اربعین است که تلاش کنیم اقدامات و فعالیت ها با سرعت و شتاب بهتری در جهت خدمات رسانی بهتر نسبت به ادوار گذشته انجام شود .

معاون استانداری ایلام با اشاره به اقدامات عمرانی در جهت بهبود مسیرهای منتهی به مرز مهران خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم متناسب با عملیات عمرانی که در حال اجراست، بحث ایمن سازی و نصب علائم و دیگر اقدامات از جمله برنامه ریزی برای توقفگاههای بین راه، افزایش سرویس های بهداشتی و آسفالت محوطه ی پارکینگ ها هم اقدامات مناسب صورت گیرد.

وی تأکید کرد : با توجه به این مراسم اربعین به سمت ماههای گرم پیش می رود باید برای این فصل هم برنامه ریزی های لازم در جهت سوخت رسانی، اسکان، آبرسانی و دیگر موارد برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

کرمی رفع نقاط حادثه خیز و اصلاح فوری معابر را از جمله اقدامات ضروری برای اربعین دانست و بیان داشت: رفع نقاط حادثه خیز در مسیرهای منتهی به مرز مهران و رفع مشکلات پارکینگ ها از جمله اقداماتی که باید برای اربعین امسال در دستور کار این کمیته قرار گیرد.

کد خبر 4378666

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد کرمی اربعین حسینی مرز مهران مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان احتکار مشهد شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۴۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او

266 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900678

دیگر خبرها

  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟
  • مهران مدیری در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه‌اش را می‌خورد؟
  • مهران مدیری باز هم در سکوت قهوه می‌خورد؟
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی