Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@00:04:04 GMT

خطر جدی رئیس فدراسیون عربستان برای ایران!

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۱۸۰۹۵

خطر جدی رئیس فدراسیون عربستان برای ایران!

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان با استعفا از سمت خود، آماده حضور در انتخابات ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا شد.

به گزارش مشرق، عادل عزت رئیس فدراسیون فوتبال عربستان که چندی پیش به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال غرب آسیا انتخاب شد، پس از مسابقه سوپرجام فوتبال عربستان که به میزبانی شهر لندن بین تیم‌های الهلال و الاتحاد برگزار شد، از ریاست فدراسیون فوتبال این کشور استعفا و دلیل استعفایش را حضور در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که با توجه به معادلات سیاسی و همچنین روابط عربستان با کشورهای ایران و قطر، حضور رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در منصب ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌تواند تهدید جدی برای موقعیت فوتبال ایران در آسیا محسوب شود خصوصاً با توجه به این موضوع که عادل عزت در ماجرای حاشیه‌سازی باشگاه‌ها و فدراسیون فوتبال عربستان علیه میزبانی تیم‌های ایرانی، نقش پررنگی داشته است.

دیدار سوپرجام عربستان شب گذشته در ورزشگاه کوئیزپارک‌رنجرز برگزار شد و الهلال با برتری 2 بر یک برابر الاتحاد به عنوان قهرمانی دست یافت.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: فرزندت کجاست حمایت از کالای ایرانی برجام ترامپ فدراسیون فوتبال کنفدراسیون فوتبال آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۸۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: مبینا ندایی در کمپ توسعه آسیا شرکت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

فریبا مددی با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: او سال گذشته در این کمپ شرکت کرد و امسال هم به این کمپ دعوت شده است.

وی همچنین درخصوص فعالیت ثریا آقایی در عرصه مربیگری خاطرنشان کرد: او در کلاس ارتقاء مربیگری شرکت کرده و انگیزه ملی پوشان را بالا می‌برد. بنابراین در برنامه‌ای 4 ساله مربی نوجوانان خواهد بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون درخصوص صحبت‌های رومینا تاجیک و پریا اسکندری که به پایین بودن آمادگی جسمانی خود اشاره کرده بودند، افزود: با این دو ورزشکار صحبت کرده‌ام آنها نایب قهرمان مسابقات جام فجر شده بودند و از حالا تمرین می‌کنند تا به المپیک 2028 برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال