Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز یزد رئیس جمعیت هلال‌احمر استان یزد با اشاره به اینکه رانندگان به دلیل نزدیک بودن به حوادث بهترین فردی هستند که می‌توانند به حادثه دیدگان کمک کنند، از اجرای طرح آموزش رانندگان در این استان خبر داد.
محسن حرازی‌زاده افزود: اهداف و اولویت‌های مهم جمعیت هلال‌احمر استان یزد، امدادگری در جنگ و حادثه است؛ لذا اگر زمانی حادثه‌ و جنگ صورت نگیرد در راستای آموزش نیروها، تکمیل و ایجاد تجهیزات این جمعیت تلاش می‌شود تا در مواقع بحران بهترین اقدامات صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی اشاره کرد: معتقدیم بهترین راه برای حضور در حادثه، این است که بتوانیم اقدامات اولیه را در نزدیک‌ترین سطح حادثه ببریم؛ لذا ضروری است که در هر جمعیتی افرادی باشند که آموزش‌های لازم را در کمک‌های اولیه دیده باشند تا بهترین اقدامات در لحظات اولیه حادثه صورت گیرد که در همین راستا دوره‌های کمک‌های اولیه برای رانندگان با توجه به اینکه اولین افرادی هستند که در صحنه حضور می‌یابند، در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صدا وسیما یزد هلال احمر امداد آموزش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۱۸۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدوم شدن ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۷ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت ولیعصر بروجن انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • ۱۰ مصدوم در حادثه اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور یزد-طبس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • برگزاری دوره تربیت مربی کد ۳ هلال‌احمر اصفهان به میزبانی شهرستان نایین
  • مشارکت بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز یزدی در طرح «نوآوین»
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت