Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: ۳۱ مرداد ۹۷ آخرین فرصت ثبت درخواست تسهیلات ارزی برای متقاضیان واجد شرایط رشته‌های علوم پزشکی است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: با توجه به اطلاعیه بانک مرکزی در خصوص تعیین مهلت پرداخت ارز دانشجویی به نرخ مصوب بانک، متقاضیان واجد شرایطی که تاکنون درخواست تسهیلات ارزی خود را ثبت نکرده اند حداکثر تا تاریخ ۳۱ مرداد ۹۷ فرصت دارند نسبت به درخواست و ارائه مدارک در سامانه تسهیلات ارزی مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مرکز یادآور شده است: با توجه به زمان بر بودن بررسی پرونده‌های متقاضیان، وزارت بهداشت هیچگونه تعهدی جهت صدور معرفی نامه برای افرادی که بعد از تاریخ ۳۱ مرداد ۹۷ اقدام کنند، نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشجویان علوم پزشکی ارز دانشجویی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۰۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، شهنام عسکرپور گفت: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است.

وی افزود: این موضوع در نامه دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

عسکرپور ادامه داد: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

دیگر خبرها

  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • هدیه وزارت بهداشت به بانوان زاهدانی؛ افتتاح اولین پایگاه اورژانس بانوان
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • ایجاد زیرساخت هوشمند رصد رشته مقاطع و رشته محل‌های علوم پزشکی
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم