Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-29@02:39:06 GMT

رقص پوتین در مراسم ازدواج وزیر خارجه اتریش +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۱۰۴۱

رقص پوتین در مراسم ازدواج وزیر خارجه اتریش +عکس

کارین کنایسل، وزیر امور خارجه اتریش روز (شنبه) با ولفگانگ میلینگر که تاجر است، ازدواج کرد و مراسم مربوط به ازدواج این دو در رستورانی در شهر گراز برگزار شد.

ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهوری روسیه مهمان ویژه این مراسم ازدواج بود که پس از حضور در مراسم، به اتفاق عروس رقصید.

رییس‌جمهوری روسیه حدود یک ساعت در این مراسم حضور داشت و به شادمانی پرداخت و پیش از ترک رستوران محل برگزاری عروسی، ترانه «خداحافظ! می‌بینمت!» را برای کنایسل خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش شبکه خبری اتریشی او.ای.۲۴، پوتین با هلی‌کوپتر از فرودگاه به محل برگزاری این مراسم منتقل شده بود.

شبکه خبری راشاتودی گزارش داد، پوتین به این مراسم دست خالی نرفت و شاخه گل بزرگی برای عروس برده بود.

حضور پوتین در مراسم ازدواج کنایسل رویدادی نادر محسوب می‌شود که طی آن رییس‌جمهوری روسیه به دعوت یک مقام خارجی در چنین مراسمی شرکت می‌کند.

رسانه‌های روسی به نقل از مشاور سیاست خارجی پوتین گزارش داده‌ بودند که کنایسل در جریان سفر رییس‌جمهوری روسیه به وین در ماه ژوئن از او برای شرکت در این مراسم وعده گرفته است.

رییس‌جمهوری روسیه بلافاصله پس از این مراسم عازم آلمان شد. پوتین در جریان این سفر با آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان دیدار می‌کند؛ دیداری که محوریت آن به گفته سخنگوی کرملین شامل تحولات سوریه، اوکراین و مسائل انرژی می‌شود.

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار بین المللی امروز اخبار روسیه رئیس جمهور روسیه رقص رئیس جمهور عکس عروسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۱۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزیر خارجه روسیه با همتای خود از کشور بولیوی دیدار و گفتگو کرد.

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه روز جمعه در دیدار با وزیر خارجه بولیوی تاکید کرد که در مسکو از تمایل کشور بولیوی برای پیوستن به گروه «بریکس» حمایت می‌کند.

وزیر خارجه روسیه همچنین تاکید کرد که روسیه تا نشست بعدی بریکس تلاش خواهد کرد تا کشورهایی که علاقمند به پیوستن به گروه بریکس هستند، بتوانند به عضویت آن درآیند.

کشورهای گرروه بریکس که در ابتدا شامل برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی بود، در ماه آگوست گذشته از شش کشور دیگر دعوت کرد تا به این گروه بپیوندند؛ گروهی که هدف آن مقابله با سلطه نظم جهانی به رهبری آمریکاست. روسیه گروه بریکس را در سال ۲۰۰۹ تأسیس کرد و در حال حاضر ۴۲ درصد از جمعیت جهان، ۳۰ درصد از جغرافیای جهانی و ۲۴ درصد از تولید اقتصادی جهانی را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 6089202

دیگر خبرها

  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • کرملین: روسیه و چین فشارهای غرب را تحمل می‌کنند
  • انگلیس سفیر روسیه را احضار کرد
  • روسیه : از پیوستن بولیوی به «بریکس» حمایت می‌کنیم
  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • پکن: ایالات متحده مانع توسعه چین می‌شود
  • رایزنی باقری با نمایندگان ویژه پوتین و شی‌جین‌پینگ
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش