Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پیکر محمدصادق دوخایی جانباز سرفراز میهن اسلامی امروز(یکشنبه) بر دستان جمع کثیری از مردم شهر اراک، با حضور خانواده های معظم شهدا و همچنین مسئولان تشییع و در قطعه صالحین آرامستان اراک آرامش ابدی یافت.

براساس این گزارش، وی که در سال پایانی عمر باعزت خود عهده دار مسئولیت مدیرکلی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی بود، با بیماری کلیه دست و پنجه نرم می کرد و بر اثر همین بیماری روز جمعه ۲۶مردادماه ۹۷ در یکی از بیمارستان های تهران درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صادق دوخایی در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از پنج سال در جبهه های نبرد علیه دشمن به دفاع از میهن اسلامی پرداخت و طی این مدت بر اثر حملات شیمیایی رژیم متجاوز بعثی، ریه، کلیه ها، چشم ها و اعصاب این جانباز سرفراز و فداکار میهن دچار آسیب شد.

پس از تشییع این جانباز سرفراز میهن، نماز میت به امامت نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر پیکر وی خوانده شد و سپس در آغوش خاک آرام گرفت.

گفتنی است هم اکنون مراسم یادبود محمدصادق دوخایی در مسجد سیدهای شهر اراک در حال برگزاری است.

کد خبر 4379123

منبع: مهر

کلیدواژه: جانبازان و ایثارگران مراسم تشییع مردم علیه احتکار روز خبرنگار خبرگزاری مهر کرمانشاه بوشهر شهرکرد گرگان احتکار مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۲۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود

رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو «مسیری برای تفکر و تامل در موضوع عفاف و حجاب» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با آغاز دهه کرامت و در آستانه میلاد مبارک حضرت معصومه (س) ، و در راستای احیای فضای گفتمان سازی در حوزه عفاف و حجاب، به همت موزه ملی انقلاب اسلامی  و دفاع مقدس و با همکاری و مشارکت مجموعه «دختران چادری»،  رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو «مسیری برای تفکر و تامل در موضوع عفاف و حجاب» در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

بازدید از موزه فاطمی در روز میلاد حضرت معصومه(س) رایگان شد

گفتنی است این رویداد فرهنگی و هنری که در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و فراهم ساختن بستر مناسب جهت تعامل و هم افزایی میان جوانان و نوجوانان و به‌ کارگیری و اشاعه نمادها، نشان‌ها و مؤلفه‌های هویت اسلامی، ایرانی در پوشش و سبک زندگی؛ با برپایی میزهای تخصصی مشاوره و گفتگو، نمایشگاه آثار هنری، ایستگاه تفکر، ایستگاه حس خوب، ایستگاه کودک، ایستگاه  بازی و سرگرمی برای دختران و ... از تاریخ 21 لغایت 25 اردیبهشت ماه از ساعت 16 الی 20 و در روز دختر از ساعت 9 الی 20 در محل پل پیروزی- حدفاصل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و باغ کتاب پذیرای علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش راویان دفاع مقدس در استان مرکزی
  • ترکیب دل‌انگیزی از ایران و عراق و افغانستان
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • رضایت استاندار قزوین از اجرای طرح «دختران حاج قاسم»
  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس