Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@20:37:43 GMT

نوجوان بوکانی در رودخانه زرینه رود غرق شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۴۱۲۹

نوجوان بوکانی در رودخانه زرینه رود غرق شد

نوجوان بوکانی در رودخانه زرینه رود از توابع روستای روستای کانی کوزله غرق شد.

ایران آنلاین /مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: ماموران آتش نشانی بعد از دریافت گزارشی مبنی بر غرق شدن نوجوانی در زرینه رود فروا به محل حادثه اعزام شدند.

  عبدی ادامه داد: ماموران آتش نشانی پس از رسیدن به محل حادثه بلافاصله  عملیات جستجو را شروع، و پس از دقایق کوتاهی فرد مورد نظر  را پیدا  کرده و از زیر آب بیرون کشیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این نوجوان که اهل روستای رحیم خان بوکان است متاسفانه علی رغم تلاش زیاد اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر پایگاه جاده ای بوکان، جان خود را از دست داد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان با ابراز تاسف از حادثه رخ داده تصریح کرد: رودخانه زرینه رود طولانی است و امکان رصد و کنترل امدادگران و ناجیان مقدور نیست در حالی که شنا در این مناطق ممنوع است متاسفانه شهروندان به این مسئله دقت لازم را ندارند./ باشگاه خبرنگاران 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین

حمیدرضا ململی سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: ظهر امروز وقوع یک فقره حریق و انفجار گاز پیک نیک در طبقه سوم ساختمان مسکونی واقع در محله حکم آباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد.

وی افزود: به محض اطلاع از وقوع این حادثه تیم‌های عملیاتی آتش نشانی به محل اعزام شدند.

ململی بیان کرد: به دلیل وقوع انفجار صورت گرفته در این ساختمان، بخشی از دیوار‌ها تخریب شده و به وسایل منزل آسیب رسیده بود.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری قزوین عنوان کرد: در این حادثه به علت شدت انفجار سیلندر پیک نیک یک نفر خانم مصدوم شده بود که توسط عوامل اورژانس حاضردرمحل به بیمارستان منتقل شد.

ململی گفت: علت دقیق حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • رفع تصرف ۵۵ هکتار از بستر زرینه‌رود
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • نجات «سحر» در جدال با سیلاب
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه ارومیه؛ جسد یک نفر پیدا شد
  • آبگیری ٩٠ درصد تالاب قره گل بوکان
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌ از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • غرق شدن ۲ نفر در رودخانه نازلو ارومیه/جسد یکی‌از غرق شدگان پیدا شد+فیلم
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد