Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@03:33:24 GMT

کودتاي 28 مرداد نتيجه اعتماد به آمريکاست

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۲۵۸۵۷

کودتاي 28 مرداد نتيجه اعتماد به آمريکاست

خبرگزاري آريا - اهواز- ايرنا – جانشين سپاه وليعصر(عج)خوزستان گفت: سرنگوني دولت قانوني ايران با کودتاي 28 مرداد در سال 1332 نتيجه اعتماد و مذاکره با آمريکايي ها است.

به گزارش ايرنا، سردار محمود معين پور يکشنبه در آيين تکريم و معارفه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه هنديجان افزود: آمريکايي ها در طول تاريخ نشان داده اند که بدعهدند و با کشورها سر سازگاري ندارند و همواره تلاش دارند کشورهايي را که غلام حلقه به گوش آنها نيستند به اسارت گرفته، در دام خود انداخته و از آنها بهره کشي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: تاريخ آمريکا سراسر جنايت و سرافکندگي است و حوادثي که امروزه براي مردم مظلوم و بي پناه يمن توسط آل سعود جنايتکار صورت مي گيرد با بمب هاي اهدايي آمريکا انجام مي شود.
وي افزود: آمريکايي ها کساني هستند که اعتقادشان بر اين است که مردم يا بايد برده آنها باشند و يا از صحنه روزگار محو شوند. جرم ما اين است که نمي خواهيم غلام حلقه به گوش آنها باشيم؛ آنها در اين 40 سال انواع توطئه ها را ضد اين نظام برنامه ريزي کردند.
سردار معين پور ادامه داد: جنايت هايي مانند ساقط کردن هواپيماي مسافربري، برنامه ريزي کودتاي نوژه و... نشان داد که آمريکا سر سازگاري ندارد و محال است که روزي بيايد که ما و آمريکايي ها سر يک ميز بنشينيم و در يک مسير حرکت کنيم مگر اينکه ما از دين خود دست برداريم يا آمريکايي ها از اصول خود عقب نشيني کنند و البته هر دو محال است. اين در واقع جنگ حق و باطل است، از ابتدا بوده و ادامه خواهد داشت و هر دو طرف هم جدي هستند.
** حضور مردم اثر گذار و قدرت برتر است
جانشين سپاه وليعصر(عج)خوزستان با بيان اينکه قدرت ما مردمي و عمق استراتژيک ما اين مردم عزيز و قهرمان هستند بيان کرد: شما فکر مي کنيد توپ، تانک و موشک کارساز است؟، اگر اينها کارساز بودند در جنگ هاي 33 و 22 روزه لبنان و غزه دشمن مي توانست موفق شود. مگر نه اينکه بيش از 6 سال با موشک زدن، هواپيما فرستادن و... آمريکايي ها، انگليسي ها و اروپايي ها جمع شدند که رييس جمهور قانوني سوريه را سرنگون کنند ولي موفق نشدند و نتوانستند اقدامي انجام دهند و نتيجه اي جز شرمندگي براي خودشان نداشت.
سردار معين پور افزود: حضور مقتدرانه مردم پشت سر نظام و رهبري دشمن را مجبور مي کند سر تعظيم فرود آورد و اين مردم در ادوار مختلف نشان داده اند که مردمي هستند که با وجود مشکلاتي که از سوي دشمنان يا بي تدبيري مسئولان ايجاد شده است با ولايت بوده و نظام خود را دوست دارند و اين قدرت ماست.
وي ادامه داد: مسئولان نظام از کشوري تا لشکري بايد قدر اين مردم را بدانند و به آنها خدمت کنند و نبايد اجازه داد بيش از اين به مردم فشار آيد؛ بايد با تدبير مديريت کرد و فشار را از روي دوش مردم برداشت. کار جهادي و انقلابي مي خواهد، با پشت ميز نشستن و تنها در ساعت اداري و برگزاري همايش مشکلات حل نمي شود، بايد در عرصه و صحنه بود و مسئولان مومن و انقلابي در تلاش هستند تا کار را پيش ببرند و مشکلات مردم را حل کنند.
وي با اشاره به اينکه خوزستان بيش از 70 شهيد مدافع حرم تقديم کرده است افزود: اين عزيزان جان بر کف کيلومترها آن طرف تر رفتند تا دفاع کنند و مردم ما در آرامش باشند و گزندي به آنها نرسد و خدا را شکر مردم و مسئولان قدر آنها را مي دانند.
** شرايط حضور بسيجيان براي مقابله با جنگ اقتصاي فراهم شود
جانشين سپاه وليعصر(عج)خوزستان گفت: همه نيروهاي مسلح خادمان مردم هستند و براي ما بزرگترين اجر رفاه و امنيت مردم و خانواده هاي آنهاست. در بسيج برنامه ريزي براي کمک به دولت جمهوري اسلامي انجام مي دهيم، ظرفيتي که سپاه و بسيج دارد را در طبق اخلاص گذاشته ايم و آماده کمک و هرگونه جانفشاني مي باشيم. ما زير بار دين مردم هستيم و در حوزه هاي اقتصاد مقاومتي، بهداشت و درمان برنامه ريزي، خدمات خود را صادقانه به مردم تقديم مي کنيم.
وي افزود: هم اکنون جنگ تمام عيار اقتصادي است و بايد شرايط حضور بسيجيان را به عنوان پيش قراولان فراهم کرد.
سردار معين پور گفت: در آستانه جشن 40 سالگي اين انقلاب هستيم و زيبنده نيست گرد و غبار اينقدر بر سر و روي برخي مناطق ما به ويژه خوزستان باشد و مي توان با برنامه ريزي و هماهنگي در حوزه کشوري اين محروميت ها را برطرف کرد.
وي با اشاره به احداث پالايشگاه ستاره خليج فارس توسط قرارگاه سازندگي خاتم الانبيا افزود: اين پالايشگاه به همت فرزندان شما احداث و به بهره برداري رسيد. دشمنان اين انقلاب وقتي که قرارگاه سازندگي سپاه وارد شد چه سر و صدايي براي جدا کردن نيروهاي انقلابي از مردم به راه انداختند و مي خواستند اين فرصت خدمت را سد کنند. آنها مي خواهند مانند آنچه بر سر رژيم شاهنشاهي آوردند ما نيز براي انجام کوچکترين کاري محتاج خارجيان باشيم.
وي گفت: امروزه افرادي که در اين قرارگاه سازندگي مشغول فعاليتند جوانان مردمي هستند که عضويت نظامي و پاسداري هم ندارند. امروزه ظرفيتي که در ايران و جوانان ما چه زن و چه مرد وجود دارد بي نظير است و بايد شرايط را براي خدمت رساني آنها فراهم کرد.
در اين آيين از سرهنگ مرتضي عجم دشتي نژاد فرمانده پيشين ناحيه مقاومت بسيج هنديجان تقدير و سرهنگ عبدالحسن بعنوني نژاد به عنوان فرمانده جديد اين ناحيه معرفي شد.
شهرستان هنديجان در جنوب خوزستان قرار گرفته و يکي از بنادر مهم تجاري و صيادي اين استان است.
7163/ 6037
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۲۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است

به گزارش تابناک، دکتر محمد مخبر در این جلسه با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد گفت: معمولا رویدادهایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین المللی دارد باعث می شود که مقامات کشورها سفرهای کاری خود را لغو کنند و یا به تاخیر بیاندازند اما رییس جمهور کشورمان با آرامش کامل سفر به سمنان و دیدار با مردم این استان را انجام داد.


وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به کشورهای پاکستان و سریلانکا گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران طی روزهای اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رییس جمهور کشورمان هم اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات های بین المللی هستند که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است.


معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند راه اندازی نهضت تولید در کشور است افزود: برای تحقق شعار سال جاری باید در تمامی دستگاه های اجرایی و استانها تقسیم کار انجام شود و برنامه ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان ها و روستاها و فعال شدن همه آحاد جامعه انجام شود.


دکتر مخبر افزود: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم لازم است از ظرفیت شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها و نخبگان حداکثر استفاده صورت گیرد و آموزش های بروز و کاربردی به نیروهای کار ارائه شود.


دکتر مخبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنکور سراسری روز هفتم اردیبهشت ماه تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری برنامه ریزی و مراقبت کنند تا شاهد اخلال و مشکلی در برگزاری این رقابت علمی نباشیم.

دیگر خبرها

  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • دام شیادان سایبری تحت عنوان فروش سوالات کنکور
  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است
  • دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است
  • دستاوردهای سپاه نتیجه به‌کارگیری نیروهای جوان است