Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-05-07@09:08:22 GMT

چرا نتفلیکس نقدهای کابران را حذف کرد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۴۴۱۰

چرا نتفلیکس نقدهای کابران را حذف کرد؟

ایتنا - نتفلیکس که محبوب فیلم‌بازاها است در اقدامی عجیب قسمت نقد کاربران را از سایت خود حذف کرد.
نت‌فلیکس به‌عنوان یکی از بزرگترین شبکه‌های پخش آنلاین فیلم و سریال، بخش نقدهای مردمی را به‌علت ایجاد تاثیر منفی بر تماشاگران و عدم تماشای فیلم از سوی آن‌ها از وب سایت خود حذف کرد.

به گزارش ایتنا از ایسنا،  نت فلیکس که یکی از بزرگ‌ترین پلت‌فرم‌های پخش آنلاین فیلم، سریال و مجموعه‌های تلویزیونی و سینمایی در جهان به شمار می‌رود، در اقدامی عجیب و جنجال برانگیز بخش نقد و انتقادات کاربران را از درگاه وب سایت خود حذف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نت فلیکس با انتشار بیانیه و پیامی این اقدام را رسما اعلام کرده و به اطلاع کاربران و علاقمندان به تماشای فیلم و سریال رسانده است.

قسمت نقد و انتقادات مردمی بیش از یک دهه بود که در وب سایت این رسانه آنلاین و غول پخش آنلاین فیلم  وجود داشت و کاربران پیش از انتخاب و تصمیم‌گیری بر سر تماشای آنلاین فیلم و سریال‌های موردنظر خود، می‌توانستند به قسمت نقدهای مردمی مراجعه کرده و نظرات افرادی را که آن فیلم را دیده‌اند، مشاهده کنند و از نظرات، انتقادات و پیشنهادات کاربران بهره‌مند شوند.

نت‌فلیکس همچنین سال گذشته اقدام دیگری را انجام داده بود که سیستم رنکینگ و رتبه‌بندی فیلم و سریال‌های موجود در این رسانه را با سیستم لایک و دیس لایک جایگزین کرده بود و انتقاد خیل عظیمی از کاربران را برانگیخته بود. نت فلیکس در پاسخ به این اقدام اعلام کرده است که به علت کاهش استقبال از نقدهای کاربران این قسمت از وب سایت آن حذف شده است.

البته بسیاری دیگر از کاربران بر این باورند که علت این تصمیم و اقدام نت‌فلیکس ایجاد تاثیرات منفی نقدهای مخرب بر تماشای آنلاین فیلم و مجموعه‌های تلویزیونی و سینمایی از سوی کاربران بوده است چراکه بسیاری از کاربران را از تماشای برخی از فیلم‌ها دلسرد کرده و درنهایت موجب کاهش سودآوری و درآمدزایی نت‌فلیکس شده است.

البته این در حالیست که بسیاری دیگر از پلت‌فرم‌ها نظیر آمازون، آیتونر و اپ‌استور اپل و گوگل‌پلی استور همچنان میزبان و پذیرای نقدهای کاربران درمورد فیلم وسریال‌های مختلف هستند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: نتفلیکس سایت کامنت اینترنت فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۴۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| اقدام عجیب دو جوان؛ نصب تلویزیون بزرگ در صندوق عقب ۲۰۶ و تماشای فوتبال وسط خیابان!

دو شهروند برای تلویزیون دیدن در خیابان در اقدام عجیبی در صندوق خودرو مشغول تلویزیون دیدن شدند که این حرکت بسیار در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.

کد خبر 750681

دیگر خبرها

  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • رابرت دنیرو حمایتش از صهیونیست‌ها را تکذیب کرد
  • نقدهای مسعود اسکویی خیلی محترمانه بود/ رادیو ورزش گوش می‌کنم
  • حسن صباح جزو مقدسات نیست/ ممنوعیت تماشای سریال "حشاشین" موجه نیست
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • تکذیب حمایت رابرت دنیرو از اسرائیل
  • دروغ پردازی صهیونیست‌ها/ نتفلیکس و رابرت دنیرو تکذیب کردند
  • فیلم| اقدام عجیب دو جوان؛ نصب تلویزیون بزرگ در صندوق عقب ۲۰۶ و تماشای فوتبال وسط خیابان!
  • این شبکه اجتماعی برای کاربرانش بازی راه‌اندازی کرده است!