Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از طرح سوال جمعی از اعضای این فراکسیون از وزیر کشور درباره‌ تجمع قم خبر داد.

محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مجموعه فعل و انفعالات و اتفاقاتی در کشور در حال وقوع است که قدری ابهام برانگیز است اگر این پازل‌ها را کنار هم بچینیم به این تحلیل می‌رسیم که جریانی فراتر از طرح سوال، استیضاح، تجمع و شعار ساختارشکنانه به دنبال سازمان دادن اقداماتی است که خواسته یا ناخواسته در موقعیت فعلی آب ریختن به آسیاب دشمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که این اقدامات موجب افزایش اعتماد مردم به حاکمیت نمی‌شود، تصریح کرد: شاید در مواردی خواسته یا ناخواسته در میدانی حرکت می‌شود که طراحی بدخواهان نظام است ما شاهد این بودیم که در دولت اوباما ۲۰ نفر در خزانه داری این کشور مسئول تحریم‌های اقتصادی ایران بودند و این تعداد الان به ۳۰۰ نفر رسیده است اما ما چه کرده‌ایم و چه اقدام بازدارنده‌ای صورت گرفته است؟

تابش با بیان این که هدف از طرح سوال از وزیر کشور درباره‌ی تجمع اخیر قم ریشه یابی این وقایع است، گفت: چطور می‌شود در تجمع روحانیون در مشهد و قم شاهد سردادن شعارهای ساختارشکنانه هستیم آن هم روحانیونی که در پی افکندن انقلاب موثر بوده و مدافع نظام هستند و به مخاطراتی که از جانب بی اعتمادی مردم به حاکمیت ایجاد می‌شود آشنا هستند ما هم خیلی از مشکلات را می‌دانیم اما منشاء داخلی و خارجی آن را بررسی می‌کنیم.

نایب رئیس فراکسیون امید با بیان این که جناح‌ها و گروههای سیاسی در مقابل فشارها به کشور در کنار هم قرار گرفتند، تصریح کرد: فراکسیون امید مورد اتهام قرار گرفته که داد مردم را نمی‌زند ما نماینده مردم و به دنبال تحقق مطالبات آنها هستیم. ولی قطعا حفظ موجودیت کشور را بالاترین هدف خود می‌دانیم.

نماینده مردم اردکان در مجلس ادامه داد: این که در تجمعی شعار ساختار شکنانه می‌دهند و تابلویی بالا می‌برند که سوال برانگیز است، که البته ممکن است نفوذی‌ها باشند جای سوال دارد. چطور در تظاهراتی که خود طلاب برگزار می‌کنند چنین شعارهایی سر داده می‌شود و موجی ایجاد می‌شود که در جهت مطامع بدخواهان ملت است.

نایب رئیس فراکسیون امید یاد آور شد: ما از وزیر کشور می‌خواهیم این موضوع را ریشه یابی کند. رهبری اخیرا از دولت حمایت کردند و در سخنرانی‌های خود حرکات ساختار شکنانه را محکوم کردند و گفتند حتی اگر این اقدامات از سوی حزب‌اللهی ها انجام شود مورد حمایت من نیست. ایشان جهت جلوگیری از سوء استفاده و اختلاف افکنی بین مردم و تضعیف حاکمیت ملی این هشدار را دادند.

تابش در پایان  با بیان این که سوال از وزیر کشور درباره‌ی تجمعات اخیر قم تقدیم هیات رئیسه مجلس شده است، اظهار کرد: از وزیر کشور می‌خواهیم در این باره گزارش دهد به ویژه این که برخوردی هم با این افراد انجام نشده در حالی که برای دانشجویان، فعالان محیط زیست، کارگران یا وکلا احکامی صادر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام وزير کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است

وزیر کشور گفت: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات نیز مهم است و همه اقشار و نخبگان و گروه ها از جمله دانشگاه ها، مدارس، صنایع باید در این راستا مردم را برای حضور در روز رای گیری تشویق کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم،‌ احمد وحیدی در شورای اداری استان تهران درباره مسایل مهم از جمله مناسبت های روزهای کارگر و معلم، اهمیت جایگاه پایتخت، شعار سال، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اهمیت زنجیره ارزش راهبردی، مسایل فرهنگی، اتباع و تقسیمات کشور سخن گفت.

‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد

وحیدی در ابتدای سخنانش ضمن تبریک مناسبت های روزکارگر و روز معلم گفت: معلمان و کارگران تجلی حرکت، حیات و تعالی انسان هستند و ما قدرشناس این قشر بزرگ جامعه هستیم.

وی ضمن با اهمیت دانستن شورای اداره تهران گفت: جایگاه شورای اداری تهران یک اهمیت فوق العاده دارد؛ زیرا تهران ام‌القرای سیاسی کشور است و پرداختن به مسایل آن و داشتن قوانینی قوی و گفت وگو درباره آن از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه یک پنجم جمعیت ایران و یک چهارم نرخ رشد کشور مربوط به تهران است، اظهار کرد: مسئولیت های سنگینی در این جغرافیا وجود دارد و از تلاش های مستمر و موثر همه عزیزان از جمله استاندار، فرمانداران ، نیروهای نظامی و انتظامی و همه دستگاه ها و همچنین دستگاه قضاییه برای توسعه تهران قدردانی می کنم.

اهمیت دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چارچوب چهار راهبرد مد نظر رهبر معظم انقلاب را گوشزد کرد و گفت: سال گذشته (11 اسفند) یک انتخابات خیلی خوب و بسیار ارزشمند و در راستای مطالبه رهبر معظم انقلاب بحمدالله رقم خورد.

وی افزود : اکنون نیز در آستانه برگزاری مرحله دوم این انتخابات مهم در 21 اردیبهشت ماه هستیم و همه مسوولان موظف هستند این رویداد مهم با سلامت، امنیت و رقابت و مشارکت بالای مردم برگزار شود.

وی با اشاره به رقابت 16 نامزد در تهران گفت: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات نیز مهم است و همه اقشار و نخبگان و گروه ها از جمله دانشگاه ها، مدارس، صنایع باید در این راستا مردم را برای حضور در روز رای گیری تشویق کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • فعالیت ۱۰۴ هزار تعاونی در کشور
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • پیگیر اصلاح قانون شوراها در کشور هستیم
  • وصول ۱۱۰ میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی +فیلم