Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@20:51:11 GMT

آزار و اذیت دختر جوان به بهانه ارائه مشاوره درسی

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۳۷۷۲۷

ساعت 24-معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری متهم پرونده آزار و اذیت جنسی خبر داد که در آن متهم در پوشش ارائه مشاوره درسی اقدام به آزار و اذیت خانمی جوان کرده است.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، گفت: در ۱۱ مرداد ماه پرونده‌ای با موضوع آزار و اذیت از کلانتری ۱۰۲ پاسداران به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که در آن خانم جوانی حدودا ۳۰ ساله مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تعرض مرد خارج نشین به منشی کلینیک دندانپزشکی +عکس

شاکی پرونده پس از حضور در اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: از حدود شش ماه پیش در شبکه اینستاگرام با شخصی به نام همایون آشنا شدم؛ طی این مدت از ایشان در خصوص ادامه تحصیل مشاوره می‌گرفتم تا اینکه چند روز پیش از طریق تلگرام پیامی برای من فرستاد و در ازای تدریس و مشاوره‌ای که انجام داده بود از من درخواست حق مشاوره کرد؛ از همایون شماره کارت عابربانک خواستم تا هزینه مشاوره را به حسابش واریز کنم، اما از من خواهش کرد تا پول را به صورت ارز خارجی پرداخت کنم و به این بهانه نشانی محل سکونتش در محدوده خیابان خواجه عبدالله انصاری به من داد تا پول را برایش ببرم.

شاکی در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: زمانیکه به در منزل همایون رسیدم وی به بهانه‌ی اینکه در منزل خود "کلکسیون کلاه و شکلات "دارد و قصد نشان دادن آنرا به من دارد، مرا به داخل خانه اش دعوت کرد، اما زمانیکه وارد خانه شدم ناگهان وی از این فرصت سوء استفاده کرده و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر دستگیری متهم گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده و با تأیید موضوع شکایت از سوی پزشکی قانونی، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی ضمن هماهنگی با شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان تهران به محل سکونت همایون (۳۵ ساله) در خیابان خواجه عبدالله مراجعه و اطلاع پیدا کردند که متهم از این مکان متواری شده است؛ لذا در ادامه اقدامات پلیسی نهایتا مخفیگاه همایون در خیابان پاسداران شناسایی، دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی به خبرنگار میزان گفت: متهم در تحقیقات بعمل آمده صراحتا به آزار و اذیت جنسی شاکی اعتراف و پس از صدور قرار قانونی، برای سیر مراحل قضایی روانه زندان شد.

منبع: میزان

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۳۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی روز یکشنبه اظهار کرد: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی اظهار داشتند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است.

وی ادامه داد: آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دختر شده بود که پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه‌ و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

سردار ولیپور گودرزی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول مطرح کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند.

وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه عملیات شناسایی، راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداخته و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار گودرزی اظهار کرد: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود.

وی اضافه کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعاهای مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

کد خبر 849417 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم سارق - سرقت فراجا منطقه ۱۷ حوادث ایران

دیگر خبرها

  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • پسر جوان دایی و خاله‌اش را به‌خاطر ارثیه با ضربات سنگ به قتل رساند
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • ربایش دختر نوجوان و درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال در جنوب تهران
  • روضه| آزار و اذیت‌هایی که بر امام صادق(ع) روا داشتند+صوت