Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:15:34 GMT

شهرداری شیراز اتوبوس ویژه توانخواهان خریداری می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۲۷۶۱

شهرداری شیراز اتوبوس ویژه توانخواهان خریداری می‌کند

شیراز-ایرنا- بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، شهرداری این شهر یک دستگاه اتوبوس ویژه جا به جایی توانخواهان، جانبازان و ایثارگران خریداری می کند.

به گزارش ایرنا رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز، دوشنبه در نشست شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: این شورا، لایحه‌ پیشنهادی شهرداری مبنی بر خرید و تجهیز یک دستگاه اتوبوس نو ویژه توانخواهان، جانبازان و ایثارگران را تصویب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نواب قائدی، افزود: با توجه به نیاز توانخواهان، ایثارگران و جانبازان برای حضور در همایش ها، اردوها، برنامه های جمعی و گروهی، خرید یک دستگاه اتوبوس مجهز برای جا به جایی آنها ضروری بود.
وی بیان کرد: این اتوبوس پس از خریداری و‌ حسب نیاز در برنامه‌های گروهی و جمعی در اختیار توانخواهان و جانبازان قرار می‌گیرد.
9873 /6118

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي شوراي شهر شهرداري شيراز خريد اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۲۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرداری این کلان‌شهر باید نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد، واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در صدوسی‌ویکمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به نگرانی شهروندان نسبت به حضور سگ‌های ولگرد و بی‌صاحب در سطح مناطق حتی محلات مرکزی شهر اظهار کرد: سلامت و امنیت روانی جامعه با این شرایط به خطر افتاده است، در حالی که شهرداری براساس قانون شهرداری‌ها موظف به مبارزه با پرسه‌زدن حیوانات موزی در سطح شهر است.

وی افزود: نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد باید واکسینه و عقیم‌سازی آن‌ها اقدام شود، هرچند مدتی است نسبت به این امر بی توجهی صورت گرفته است.

کد خبر 750776

دیگر خبرها

  • فراجا مظلومانه و بااقتدار در خط مقابله با بی‌حیایی‌ها ایستاده است
  • آنچه در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای شیراز گذشت
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • اراده کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شیراز برای رفع فقر
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • ثبات مدیریتی باید در آموزش و پرورش حفظ شود
  • شهرداری اصفهان نسبت به کنترل سگ‌های ولگرد اقدام کند
  • قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا