Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@23:00:45 GMT

دین‌محمدی: استقلال نشان‌داد شخصیت قهرمانی دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۵۵۹۷

سیروس دین محمدی در این باره به "ورزش سه" گفت: من استقلال را دو حالت دیدم، داخل خونه تیم خوبی است ولی بیرون از خانه استقلال متفاوت بازی می کند. این تیم در بیرون از خانه در فاز حمله ترسو بازی می کند. باید بیرون از خانه در فاز حمله بهتر باشد، شما دیدید استقلال در نیمه اول بازی با پارس جنوبی جم حرفی برای گفتن نداشت اما در نیمه دوم تا پشت محوطه خوب بود ولی نتوانست موقعیت سازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: باید بازیکنان جدید سبک بازی شان را با تیم هماهنگ کنند. خودتان می دانید بازی در استقلال و پرسپولیس خیلی متفاوت است و باید بازیکنان زودتر با جو این تیم آشنا بشوند. بالاخره وقتی جوانگرایی می کنی و بازیکنان جدید جذب می کنی باید شکست را هم قبول کنی تا تیم شخصیت پیدا کند و بتواند به روزهای اوج خود برگردد. استقلال جلوی تراکتورسازی شخصیت قهرمانی را نشان داد و فقط ای کاش این تیم کمی بازی تدارکاتی داشت و یا بازیکنانش را زودتر جذب می کرد.


مربی سابق استقلال در مورد عملکرد شفر در استقلال هم می گوید: شفر پارسال نشان داد که خیلی مربی خوبی است. 5 بازیکن خوب جدا شدند و جانشین های آنها زمان می برد تا هماهنگ شوند. به نظر من شفر خیلی خوب کار کرده است و می تواند در این فصل استقلال را قهرمان کند.


دین محمدی در مورد نبود یه مهاجم هدف در استقلال هم می گوید: تیام فصل قبل یک تمام کننده تمام عیار بود. روح الله باقری خوب است ولی اولین تجربه حضور در تیم بزرگ را پشت سر می گذارد. الحاجی گرو هم خوب است و فکر می کنم می تواند مشکل گلزنی استقلال را حل کند.


مربی سابق استقلال در پایان در مورد بازی با السد هم گفت: زمانی  گابی به السد آمد ، من  تعجب کردم چرا لالیگا را رها کرد و به السد آمد ولی بعدا مصاحبه ای خواندم که او گفته بود با تلفن ژاوی پیشنهاد این تیم را قبول کرده است. یک روز گفتم السد دارد برای قهرمانی آسیا آماده می شود و دیگر اینطور نیست که این تیم از نظر بدنی کم بیاورد. با این حال استقلال شخصیت دارد و فکر می کنم با بازی هوشمندانه می توانیم در این بازی پیروز شویم و حتی به قهرمانی آسیا برسیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اینکه آبی‌ها چه اندازه شانس قهرمانی دارند، گفت:« مسلماً استقلال شانس اول قهرمانی است و باید این شرایط را تا پایان فصل حفظ کند. استقلال شایسنگی خود را تا این‌جا به خوبی نشان داده است و من امیدوارم چهارهفته باقیمانده را نیز با موفقیت سپری کند».

پاشازاده با اشاره به پیروزی استقلال مقابل ذوبآهن ادامه داد:« اینکه بگوییم استقلال چهار فینال تا پایان لیگ دارد، تعبیر درستی است. واقعاً هر بازی به معنی یک فینال است و باید با تمام قوا در بازی‌های باقیمانده حضور یابیم. به اعتقاد من استقلال دو بازی چالش‌آفرین پیش رو دارد. یکی مقابل فولاد خوزستان و دیگری مقابل نساجی. اعتقاد دارم اگر استقلال از این دو بازی به سلامت عبور کند، شانس موفقیت بسیاری زیادی برای قهرمانی وجود دارد».

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کند آیا پرسپولیس تا هفته پایانی همین گونه با استقلال رقابت خواهد کرد، گفت:« تصور می‌کنم پرسپولیس تا هفته آخر خودش را مدعی قهرمانی حفظ خواهد کرد و کار تعیین قهرمان لیگ برتر به روز آخر خواهد کشید. البته در همین شرایط هم به نظر من استقلال شانس بسیار بالایی برای قهرمانی دارد».

پاشازاده درباره اینکه استقلال در هفته آخر میهمان تیم پیکان است و این بازی قرار شده در خارج از تهران برگزار شود، این توضیحات را داد:« به نظر من جالب نیست که اگر استقلال قهرمان شود در غیاب تماشاگران باشد. این موضوع برای سازمان لیگ هم صورت خوشی ندارد و برای آن‌ها ضرر است. اعتقاد دارم باید بازی را جایی برگزار کنند که تماشاگر بتواند به ورزشگاه برود. با بودن تماشاگران جشن قهرمانی زیبا می‌شود و اگر تماشاگران در ورزشگاه نباشند، به نظر من بازی نهایی و جشن قهرمانی خراب می‌شود. امیدوارم با یک تصمیم خوب کاری کنند اگر تکلیف قهرمانی به روز آخر کشیده شد، تماشاگران هم در ورزشگاه حضور یابند».

پاشازاده درباره نقطه قوت استقلال در فصل جاری نیز این توضیحات را ارائه کرد:« استقلال در همه نقاط تیم خوبی است. چه در خط حمله و چه در خط دفاع. البته کار دفاعی استقلال بهتر است، اما وقتی به جدول نگاه می‌کنیم می‌بینیم پرسپولیس هم در بخش دفاعی و هجومی تیم بسیار خوبی است و اعداد و ارقام این دو تیم خیلی نزدیک به هم است. به طور کلی رقابت میان استقلال و پرسپولیس میلیمتری پیش می‌رود و اگر نگاهی به جدول بیندازیم به خوبی این ادعا ثابت می‌شود».

حمیدرضا عرب

دیگر خبرها

  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • پرسپولیس نباید امتیاز از دست بدهد/ اوسمار کیفیت خود را نشان دهد