Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، چهارمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت استان لرستان عصر دوشنبه، 29 مردادماه با حضور اعضای هیئت مدیره اتحادیه و بازرسان هیئت مدیره و منصور احمدی، رئیس گروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و محبی، کارشناس قرآنی اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان، در محل دفتر اتحادیه، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه مسائل مربوط به ادغام دو اتحادیه تشکل‌ها و مؤسسات مردمی ـ قرآنی در سطح کلان کشوری بیان شده و مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه نیز به مباحثی در رابطه با وضعیت مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت در سطح استان و همچنین چگونگی و نحوه برگزاری کلاس‌های شش ماهه ابتدای سال پرداخته شد.
از جمله مصوبات این جلسه می‌توان به حمایت مالی از مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان پلدختر، ادامه روند بازدید از مؤسسات قرآنی استان، برگزاری مجمع عمومی مؤسسات فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت در مهرماه سال‌ جاری اشاره کرد.

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فعالیتهای قرآنی اتحادیه موسسات تشکلها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: بیش از ۶۰۰ دانش آموز از مناطق آموزش و پرورش لامرد، مهر، گله دار، علامرودشت و اشکنان در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

مهدی راهپیما افزود: دانش آموزان در رشته‌های مختلف قرانی، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، گفتمان مهدوی، اذان و نماز با یکدیگر به رقابت پرداختند که برگزیدگان در نیمه اول خرداد و در مرحله استانی در شهر شیراز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اشکنان گفت: برای برگزاری این دوره از مسابقات قرآنی به میزبانی اشکنان بیش از ۲۰۰ نفر از فرهنگیان و عوامل اجرایی همکاری داشتند.

شهرستان لامرد و شهرستان لامرد در جنوبی‌ترین نقطه از استان فارس و ۳۶۰ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • تفاهم نامه میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی منعقد شد
  • برگزاری ۷۵۰۰ نفر ساعت آموزش توانمندسازی برای تشکل‌های ایثارگری
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا