Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@18:31:35 GMT

قصاص برای مردی که زنش را خفه کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۷۸۱۳

مرد جوانی که در جریان مشاجره با همسرش او را خفه کرده بود پس از محاکمه در شعبه دهم دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد و این حکم صبح دیروز مورد تأیید قضات دیوانعالی کشور قرار گرفت.

به گزارش ایران، این جنایت 17 فروردین سال 95 با قتل زن جوانی به نام راحله در منطقه نظام‌آباد رخ داده بود. پدر مقتول که جسد او را پیدا کرده بود موضوع را به پلیس خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این قتل کارآگاهان جنایی در محل جنایت حضور یافتند. نخستین بررسی‌ها نشان می‌داد زن 28 ساله با فشردن گلویش به قتل رسیده است و حدود 24 ساعت از وقوع قتل می‌گذرد و مأموران پی بردند از شوهرش خبری نیست.

این مرد چند روز بعد دستگیر شد و به بازپرس گفت: من در یک پیک موتوری کار می‌کردم از ساعت 9 صبح تا 11 شب در آنجا مشغول کار بودم و هر روز ظهر زنم با من تماس می‌گرفت و می‌گفت از بیرون برایش غذا بخرم، روز وقوع قتل هم با من تماس گرفت و من برایش غذا خریدم.

همیشه ظهرها به خانه می‌آمدم، کمی استراحت می‌کردم و بعد به سر کارم برمی‌گشتم؛ آن روز هم به منزل رفتم و او مشغول خوردن غذا شد. هنگام غذا خوردن گفت «نمی‌خواهی به سر کارت بروی؟» گفتم نیم ساعت دیگر می‌روم، بعد با تلفن‌ همراهش مشغول صحبت با مادرش شده بود که ناگهان عصبی شد و به من گفت «چرا نزد خانواده‌ام از من بدگویی کرده‌ای؟»، او قصد داشت به منزل برادرش برود که جلویش را گرفتم و ناگهان ویترین منزل را به زمین پرت کرد و آن را شکست. من در آن لحظات با دست راست گلویش و با دست چپ جلوی دهانش را گرفتم وقتی به خود آمدم نفس نمی‌کشید.

پس از قتل با موتورم به ترمینال جنوب رفتم و حدود یک هفته در آنجا بودم و بعد هم در رستورانی به‌عنوان پیک‌ موتوری مشغول به کار شدم. شب‌ها در آنجا می‌خوابیدم که البته در این مدت خواب راحتی نداشتم تا اینکه سوار بر موتورسیکلت بودم که پلیس مرا متوقف کرد، پیاده فرار کردم اما پس از مسافتی بازداشت شدم.

این متهم پس از اعتراف به قتل همسرش در شعبه دهم دادگاه کیفری محاکمه شد و در جریان دفاع از خود مدعی شد همسرش را بشدت دوست داشته و این اتفاق به خاطر مادرزنش رخ داده است.

این متهم پس از محاکمه با حکم قضات به قصاص محکوم شد و این حکم را صبح دیروز قضات دیوانعالی تأیید کردند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان

فرهاد شیبک در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر روز یکشنبه کودکی با نام یسنا دیدار به همراه مادر خود به زمین کشاورزی می رود که حوالی ساعت ۱۷ عصر خبر مفقود شدن کودک به نیروهای هلال احمر استان علام می شود.

وی با اشاره به اینکه از همان ساعات ابتدایی تمامی نیروهای مردمی در کنار تیم های امدادی قرار گرفته و منطقه را برای پیدا کردن کودک چهارساله گشتند، افزود: ۳۸۷ نیرو مردمی، انتظامی و هلال احمر در منطقه مشغول جست و جو هستند.

فرماندار کلاله وسعت محل مفقودی را بین پنج تا هفت هزار هکتار زمین کشاورزی اعلام کرد و گفت: باتوجه به اینکه محصولات کشاورزی باعث شده تا کار جست و جو کمی با سختی انجام شود امروز تیم های تخصص به همراه سگ های زنده یاب و بالگرد سبک از استان سمنان وارد منطقه شدند.

وی یادآور شد: تمامی برکه ها و آبگیرهای موجود تخلیه شدند و حتی لانه های حیوانات با بیل تراکتوری تخلیه شد اما تا این لحظه هیچ اثری از این کودک پیدا نشده است.

شیبک با اشاره به اینکه جستجو همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: برای یافتن این کودک چهار ساله مردم شهرهای مراوه تپه، مینودشت و گنبد وارد منطقه شدند و جست و جو همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده امشب نیروهای بسیج و سپاه با دوربین های حرارتی وارد منطقه خواهند شد و دوباره جست و جو خواهند کرد که بتوانیم این کودک را سالم پیدا کنیم و به آغوش خانواده برگردانیم.

فرماندار کلاله با اشاره به اینکه در مفقود شدن این کودک امکان هر احتمالی وجود دارد، گفت: در کنار نیروهای تخصصی و مردمی جست و جو نیروهای پلیس و آگاهی هم مشغول بررسی هستند و امیدواریم هرچه زودتر این کودک در سلامت پیدا کنیم و تحویل خانواده دهیم.

کد خبر 6093438

دیگر خبرها

  • مردی با جیب پر از چک‌پول توسط برادرش به قتل رسید
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • گفت‌وگوی ویژه با مردی که افغانستان را راهی جام جهانی کرد
  • کارگران مشغول کار هستند
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • مردی با آرزوهای دوربُرد که برایمان عزت و اقتدار آفرید +عکس
  • ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • روایتی از ۵۳ سال تدریس و مهری ماندگار
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس