Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@07:08:33 GMT

گرد و غبار سمنان هوای اصفهان را آلوده کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۱۰۳۰

گرد و غبار سمنان هوای اصفهان را آلوده کرد

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در خصوص گرد و غبار موجود در هوای اصفهان گفت: این غبار از استان سمنان به اصفهان آمده و تا فردا در استان می‌ماند.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشههای هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی وزش باد شدید منجر به ایجاد  گرد و غبار در اکثر مناطق مرکزی و شرقی شده که در برخی مناطق با غبار صبگاهی روبه‌رو هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: گرد و غبار موجود در هوای اصفهان از سمنان به  اصفهان آمده و منطقه مرکزی را در برگرفته است و این امر منجر به افزایش شاخص آلاینده‌ها در هوای اصفهان شده است.

 کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه بیشترین حجم گرد و غبار در شهرستان‌های کاشان، اردستان و نظنز وجود دارد، ادامه داد: وزش باد گرد و غبار را به مناطق مرکزی رسانده است.

وی در خصوص وضعیت گرد و غبار استان اصفهان طی ۲۴ ساعت آینده گفت: وضعیت گرد و غبار امروز همچنان ادامه دارد و از   فردا رو به کاهش است.

 علی عسگریان با بیان اینکه دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین ساعات ۲۴ ساعت آینده به ۳۸ درجه سانتی‌گراد می‌رسد، افزود: دمای هوای این شهر در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا نیز به ۲۴ درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

وی اضافه کرد: طی ۲۴ ساعت آینده بویین میان دشت با دمای ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین و چوپانان با دمای ۴۱ درجه سانتی گراد بالای صفر نیز گرم‌ترین نطقه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اصفهان پیش بینی هوا گردو غبار اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش دمای هوای در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: دمای هوای این استان تا روز چهارشنبه هفته جاری به طور نسبی و تدریجی بین سه تا پنج درجه افزایش می‌یابد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان امروز استان صاف و شرایط جوی پایدار است که گاهی در ساعات بعدازظهر با وزش باد ملایم همراه خواهد بود.

وی اضافه کرد: این شرایط جوی پایدار کماکان تا چهارشنبه هفته جاری در استان مستقر خواهد شد.

رحمن‌نیا با اشاره به افزایش دمای هوای این استان طی روزهای آینده، ادامه داد: این روند افزایشی دمای هوا تدریجی خواهد بود.

او اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته خیرآباد زنجان با دمای منفی سه درجه سردترین و گیلوان طارم با ۲۹ درجه گرم‌ترین ایستگاه‌های هواشناسی استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • ورود گرد و غبار به آسمان شهرهای جنوب آذربایجان‌غربی
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت
  • پایداری هوای استان اردبیل
  • پایداری هوای زنجان تا اواسط هفته جاری
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت
  • پایداری گرمای هوا در گیلان
  • افزایش دمای هوای در زنجان