Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری درخصوص هتک حرمت به زنان مسلمان ایرانی در فرودگاه تفلیس اظهار بی‌اطلاعی می‌کند که وزارت امور خارجه کشورمان نسبت به این واقعه موضع گیری کرده است.

به گزارش مشرق، معصومه ابتکار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری درخصوص هتک حرمت به زن مسلمان ایرانی در فرودگاه تفلیس گفت: من نمی‌دانم ماجرا چه بوده  و واقعیت چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری  وزارت امور خارجه را مسئول پیگیری و پاسخگوئی به این مساله دانست و گفت: آنطور که شنیده‌ام وزارت امور خارجه سفیر گرجستان را فراخوانده است، بیشتر از این چیزی نمی‌دانم.

بیشتر بخوانید:

سکوت نمایندگان در مقابل برهنه کردن بانوی ایرانی در تفلیس

وی در چند روز گذشته تنها یک پست درخصوص هتک حرمت به زن ایرانی در فرودگاه تفلیس داشته است که آنهم بازنشر خبر واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه است.

در مطلب منتشر شده  آمده است، در خصوص اخبار منتشره از هتک حجاب چند مسافر ایرانی هنگام چک امنیتی مسافران پرواز تفلیس به اصفهان، باگزارش دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان و پس از حصول اطمینان از صحت مطلب که از طریق تماس تلفنی سفیر جمهوری اسلامی ایران در گرجستان با تعدادی از مسافران این پرواز انجام شد، سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس مراتب اعتراض شدید خود را به وزارت امور خارجه گرجستان و پلیس امنیت فرودگاه تفلیس اعلام کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه بر واقعیت این خبر صحه گذاشته است، در حالیکه معاون امور زنان و خانواده هنوز بر وجود این هتک حرمت شک دارد.

۲۵ مردادماه پیش از پرواز شماره ۷۲۲۴ ساعت ۷:۴۵ صبح تفلیس به اصفهان، مأموران این فرودگاه اقدام به هتک حرمت زنان مسافر ایرانی که با این پرواز عازم ایران بودند، کردند.

مأموران فرودگاه تفلیس پیش از سوار شدن مسافران به هواپیما از مسافران زن ایرانی را مجبور کردند تا روسری، شال و مانتوی خود را بیرون آورده و با این حالت و در جلوی دید دیگران از داخل گیت رد شده و بعد سوار هواپیما شوند.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی گفته است: این اقدام مأموران تفلیس در قبال زنان ایرانی در حالی است که مسافران زن دیگر کشورها بدون اینکه مورد مزاحمت آنها برای بیرون آوردن لباس قرار گیرند، بدون هیچ مسئله‌ای سوار به هواپیما شدند.

معصومه ابتکار یکی از فعال‌ترین اعضای دولت در شبکه‌های مجازی به شمار می‌آید اما در چند روز گذشته خبر فوت عزت الله انتظامی بازیگر پیشکسوت تا برگزاری یک نمایشگاه از سوی بانوان زرتشتی و ابراز خشنودی از انتخاب «روز جهانی زن در ریاضی» در پست‌های صفحه مجازی‌اش جای داشته اما وی کوچکترین عکس العملی درخصوص هتک حرمت به زن مسلمان در فرودگاه گرجستان نداشته است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: فرزندت کجاست حمایت از کالای ایرانی برجام بازی های آسیایی تفلیس فرودگاه معصومه ابتکار هتک حرمت بانوان ایرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان

سخنگوی وزارت امور خارجه تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده آمیا را به شدت محکوم کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه تکرار درخواست غیرقانونی و مبتنی بر دروغ و داستان‌سرایی برخی از قضات آرژانتینی درباره اتباع ایرانی در موضوع پرونده آمیا را به شدت محکوم کرد.

کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضائی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجدداً تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضائی سایر کشور‌ها از هیچ‌گونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه به مقامات آرژانتینی توصیه نمود که از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشور‌های دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • تاکید اعضای بریکس بر توقف نسل‌کشی در غزه
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • آغاز به کار نشست تحولات خاورمیانه بریکس با حضور ایران در مسکو
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • مدد الهی نظامیان متجاوز آمریکا را در طبس زمین‌گیر کرد
  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • اتهامات علیه شهروندان ایرانی در پرونده آمیا فاقد اعتبار است
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد