Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@21:08:26 GMT

طلای رجبی در تکواندو در راند طلایی

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۵۷۹۴۵

نماینده وزن مثبت 80 کیلوگرم تکواندوی مردان در فینال مقابل حریف ازبکستانی پیروز شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مسابقات تکواندوی بازی های آسیایی در بخش کیوروگی از روز گذشته در جاکارتا آغاز شده و در روز نخست فرزان عاشورزاده با شکست در نیمه نهایی به مدال برنز رسید. امروز به جز 2 دختر تکواندوکار یعنی پریسا جوادی و زهرا پوراسماعیل که در همان مسابقه نخست شکست خوردند و حذف شدند، سعید رجبی در وزن مثبت 80 کیلوگرم مردان با درخشش خود به فینال رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ملی پوش تکواندوی ایران در گام اول توانست حریف اصلی خود از کره جنوبی را در یک مسابقه حساس در راند طلایی شکست دهد.حریف بعدی رجبی از چین بود که پیروزی بر او می توانست مدال برنز این تکواندوکار را قطعی کند. این مبارزه اگرچه سخت و حساس دنبال شد؛ اما در لحظات آخر با هوشیاری کادرفنی و اعتراض به موقع 5 بر 4 به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.

در نیمه نهایی روسلان جبارف قزاقستانی حریف رجبی بود. این ملی پوش تکواندو توانست با نتیجه 11 بر 7 حریفش را از پیش رو بردارد تا با کسب مدال طلا یک گام بیشتر فاصله نداشته باشد. واما در فینال سعید رجبی با شوکین از ازبکستان مواجه شد. راند اول این مبارزه بدون اینکه امتیازی بین 2 تکواندوکار رد و بدل شود، به پایان رسید.در راند دوم نیز همین روند ادامه داشت و 2 تکواندوکار با احتیاط زیادی به کار ادامه دادند و همچنان هیچ امتیازی برای فینالیست ها به ثبت نرسید. در راند سوم سعید رجبی و حریفش هر کدام به یک امتیاز رسیدند تا کار به راند طلایی کشیده شود.

در راند طلایی به خاطر زمین خوردن رجبی یک امتیاز حریف ازبک گرفت؛ اما در ادامه سعید رجبی با یک ضربه 2 امتیاز گرفت تا اولین طلایی تکواندو و چهارمین طلایی کاروان ایران لقب بگیرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۵۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)



منبع:خبرفوری

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جواد هاشمی خواننده شد ؛ اولین حضور پس از جنجال کوروش کمپانی (فیلم) رونمایی از اسم مخفی سید جواد هاشمی در برنامه صداتو (فیلم)

دیگر خبرها

  • گل دوم فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • بازگشت سعید صادقی از بیماری
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • (ویدئو) طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • طعنه سنگین سید جواد هاشمی به مهران رجبی (فیلم)
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • طعنه بامزه سید جواد هاشمی به مهران رجبی
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی