Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@21:44:35 GMT

پایان درخشان ووشوی ایران با 2 طلا و 4 نقره

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۷۴۷۱۹

پایان درخشان ووشوی ایران با 2 طلا و 4 نقره

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان مبارزات فینال اوزان مختلف رقابت های ووشوی هجدهمین دوره بازی های آسیایی، امروز (پنجشنبه) برگزار شد و پنج نماینده ایران به مصاف حریفان که «محسن محمدسیفی» و «عرفان آهنگریان» به مدال خوشرنگ طلا دست یافتند.
با این اوصاف تیم ملی ووشوی ایران با 2 مدال طلای محسن محمدسیفی و عرفان آهنگریان و 4 نقره زهرا کیانی، فرودظفری، الهه منصوریان و شهربانو منصوریان به کار خود پایان داد تا بازهم در رویدادی مهم، کارنامه موفقی را از خود برجای بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زهرا کیانی دختر 18 ساله تالوی ایران در این مسابقات به مدال ارزشمند نقره رسید تا نخستین بانوی تالوکار مدال آور ایران در بازی های آسیایی باشد.
در رقابت ههای فینال ساندا، «الهه منصوریان» در منهای 52 و «شهربانو منصوریان» در منهای 60 کیلوگرم ساندای بانوان با وجود تلاش فراوان، برابر حریفان چینی شکست خوردند و نقره ای شدند.
فرود ظفری که پیش از این در تیم ملی بزرگسالان تنها در بازی های کشورهای اسلامی حضور داشت به مدال ارزشمند نقره وزن منهای 65 کیلوگرم دست یافت.
«عرفان آهنگریان» جوان خوش آتیه ووشوی ایران در فینال وزن منهای 60 کیلوگرم د رقابت تماشایی و خاطره انگیز در سه راند ووشوکار چینی را شکست داد تا مدال زرینی را به ویترین افتخاراتش اضافه کند و هشتمین طلای کاروان ایران را به دست آورد.
سپس «محسن محمدسیفی» قهرمان قهرمان بی چون و چرای ووشوی جهان و آسیا در وزن منهای 70 کیلوگرم به مصاف «شی ژان وی» از چین رفت و مطابق انتظار با ارائه مبارزه ای بی نقص، حریف را گیج و سردرگم کرد و در 2 راند متوالی به پیروزی دست یافت تا نهمین طلای کاروان و دومین طلای ووشو را به دست آورد.
سیفی که پیش از این در بازی های آسیایی گوانگجو و اینچئون نیز به مدال طلا رسیده بود، سومین طلای خود در این رویداد بزرگ را کسب کرد تا با هتریک در این آزمون بزرگ در صف بزرگان ورزش ایران قرار بگیرد.
پسرطلایی ووشوی ایران، چهار مدال طلای قهرمانی جهان را نیز در کارنامه درخشان خود دارد.

 

بیشتر بخوانید: سیفی نهمین طلای کاروان ایران را دشت کرد

 

 

انتهای پیام/

 

نتایج ووشوکاران در آسیا 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی های آسیایی جاکارتا 2018 اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۴۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • موفقیت وشوکاران سپاهان در چین
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد