Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پرونده تيم ملي ووشوي ايران با کسب 2 مدال طلا و 4 نقره در هجدهمين دوره بازي هاي آسيايي اندونزي بسته شد.
به گزارش خبرنگار اعزامي فارس از اندونزي، مبارزات فينال اوزان مختلف رقابت هاي ووشوي هجدهمين دوره بازي هاي آسيايي، امروز (پنجشنبه) برگزار شد و پنج نماينده ايران به مصاف حريفان که «محسن محمدسيفي» و «عرفان آهنگريان» به مدال خوشرنگ طلا دست يافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با اين اوصاف تيم ملي ووشوي ايران با 2 مدال طلاي محسن محمدسيفي و عرفان آهنگريان و 4 نقره زهرا کياني، فرودظفري، الهه منصوريان و شهربانو منصوريان به کار خود پايان داد تا بازهم در رويدادي مهم، کارنامه موفقي را از خود برجاي بگذارد.
زهرا کياني دختر 18 ساله تالوي ايران در اين مسابقات به مدال ارزشمند نقره رسيد تا نخستين بانوي تالوکار مدال آور ايران در بازي هاي آسيايي باشد.
در رقابت‌هاي فينال ساندا، «الهه منصوريان» در منهاي 52 و «شهربانو منصوريان» در منهاي 60 کيلوگرم سانداي بانوان با وجود تلاش فراوان، برابر حريفان چيني شکست خوردند و نقره اي شدند.
فرود ظفري که پيش از اين در تيم ملي بزرگسالان تنها در بازي هاي کشورهاي اسلامي حضور داشت به مدال ارزشمند نقره وزن منهاي 65 کيلوگرم دست يافت.
«عرفان آهنگريان» جوان خوش آتيه ووشوي ايران در فينال وزن منهاي 60 کيلوگرم د رقابت تماشايي و خاطره انگيز در سه راند ووشوکار چيني را شکست داد تا مدال زريني را به ويترين افتخاراتش اضافه کند و هشتمين طلاي کاروان ايران را به دست آورد.
سپس «محسن محمدسيفي» قهرمان قهرمان بي چون و چراي ووشوي جهان و آسيا در وزن منهاي 70 کيلوگرم به مصاف «شي ژان وي» از چين رفت و مطابق انتظار با ارائه مبارزه اي بي نقص، حريف را گيج و سردرگم کرد و در 2 راند متوالي به پيروزي دست يافت تا نهمين طلاي کاروان و دومين طلاي ووشو را به دست آورد.
سيفي که پيش از اين در بازي هاي آسيايي گوانگجو و اينچئون نيز به مدال طلا رسيده بود، سومين طلاي خود در اين رويداد بزرگ را کسب کرد تا با هتريک در اين آزمون بزرگ در صف بزرگان ورزش ايران قرار بگيرد.
پسرطلايي ووشوي ايران، چهار مدال طلاي قهرماني جهان را نيز در کارنامه درخشان خود دارد.
در نهايت تيم ملي ووشوي ايران پس از قهرماني جهان در رده سني بزرگسالان و جوانان در يک رويداد مهم ديگر با کارنامه قبولي و موفق به کار خود پايان داد.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • پیام تبریک وزیر ورزش به مناسب قهرمانی ووشو
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • طلای ووشوکاران مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد