Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمندگان مقاومت اسلامی انصارالله در ادامه عملیات خود در استان الحدیده موفق شدند چند منطقه راهبردی را تحت کنترل خود دربیاوردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ رزمندگان مقاومت انصارالله و ارتش یمن عملیات گسترده و جدیدی را علیه مواضع شورشیان وابسته به ائتلاف «عربی، غربی و صهیونیستی» در مناطق مرکزی و جنوب شرقی استان ساحلی الحدیده آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه خبری «المسیرة نت» یمن اعلام کرد: رزمندگان یمنی عملیات گسترده‌ای را علیه مواضع شورشیان از دو محور «جبلیه و حیس» آغاز کردند.

نیروهای یمنی با وجود حمله هوایی گسترده ائتلاف، عملیات وسیعی را جهت سیطره بر منطقه «جبلیه» آغاز کردند و توانستند بعد از چند ساعت درگیری نفس‌گیر، این منطقه را به‌طور کامل تحت کنترل خود دربیاوردند.

رزمندگان یمنی در این عملیات ده‌ها شورشی را کشته و زخمی کردند و خسارت سنگینی را به تجهیزات نظامی و پایگاه‌های آن‌ها وارد کردند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، رزمندگان یمنی در محور منطقه جبلیه، بیش از 45 شورشی وابسته به رژیم امارات را به هلاکت رساندند و 56 تن دیگر را زخمی کردند.

به گفته منابع میدانی، با آزادسازی کامل منطقه جبلیه، شورشیان در خط ساحلی غرب استان فلج خواهند شد و مسیر کمک‌رسانی به آن‌ها از محور جنوبی مسدود می‌شود.

از مناطق جنوبی جبلیه خبر می‌رسد، نیروهای مشترک یمنی حمله گسترده‌ای را علیه مواضع شورشیان از محورهای شرقی و جنوبی شهر «حیس» آغاز کردند و توانستند بعد از چند ساعت درگیری نفس‌گیر، مزدوران را به مناطق مرکزی شهر عقب برانند.

نیروها همچنین در این عملیات موفق شدند شورشیان در شهر را از محور شرقی، جنوبی و جنوب شرقی به محاصره کامل خود دربیاوردند و خسارت سنگینی را به تجهیزات نظامی آن‌ها وارد کنند.

شهر راهبردی حیس در جنوب غرب الحدیده و هم‌مرز با استان تعز است و از مسیرهای اصلی کمک‌رسانی شورشیان در منطقه محسوب می‌شود.

در حال حاضر حدود 65 درصد از استان الحدیده شامل مناطق شمالی، شرقی، مرکزی و جنوب شرقی ازجمله «الحدیده، بید، الدریهمی، منصوریه، بیت فقیه و ...» تحت کنترل رزمندگان انصارالله و ارتش یمن است؛ بخش‌های غربی و جنوب غربی استان ازجمله «الخوخه، حیس، شجره، غلیفقه و ...» تحت اشغال شورشیان وابسته به ائتلاف است.

 

المسیرة نت

انتهای پیام/ 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۷۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلال ملکی درباره جزئیات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران با بیان اینکه این کارخانه تولید مبلمان پلیمری در شهرک صنعتی شمس آباد بود، گفت: این حادثه عصر امروز رخ داد که شعله‌های آتش بیش از ۶۰ درصد این فضا را دربرگرفته بود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از ورود آتش نشانی به محل آتش سوزی خبر داد و گفت: از گسترش آتش جلوگیری شد و حریق اطفا شده است.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه این حادثه خسارت مالی بالایی برجای گذاشته است؛ گفت: خسارت جانی ناشی از این آتش سوزی نداشتیم.

کد خبر 6090329 علی قدمی

دیگر خبرها

  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • فیلم| آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • میلیون ها یمنی خواستار ادامه عملیات علیه اشغالگران شدند
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • یمنی‌ ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند
  • یمنی‌ها کشتی تجاری اسرائیل را هدف قرار دادند