Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان مدعی شد که همیشه داوری‌ها علیه تیم های او رقم می خورد. آفتاب‌‌نیوز : امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از بازی با تراکتورسازی تبریز گفت: همیشه بازی دو تیم بازی خاص و شهرآورد شهرستانی‌ها بوده است چون دو تیم طرفداران پرشوری دارند. اتفاقا این تیم دو رابطه خوبی هم با هم دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یقینا بازی سختی داریم. حریف تیم پرمهره‌ای بوده و با توجه به برد هفته قبلش وضعیت روحی خوبی دارد. از بازیکنانم به خاطر ۲۰ دقیقه آخر بازی قبل گله دارم با این حال توانستیم سه امتیاز را گرفتیم. شرایط ما هم خوب است اما ۷-۸ تغییر داشتیم و هنوز به سپاهان مدنظرم نرسیده‌ایم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. با وجود تساوی‌ها، حقمان برد بود. جو بدی علیه سپاهان راه انداختند. البته بحث سپاهان نیست به خاطر امیر قلعه‌نویی است و همیشه این نوع داوری‌ها علیه تیم من است. قبلا ذوب‌آهن و تراکتورسازی و امسال هم سپاهان. از آقای آذری هم تشکر می‌کنیم که قبول کرد به فولاد شهر برویم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین درباره عملکرد کی‌روش استنلی در سپاهان بیان کرد: ما سه گروه آنالیز داریم. وقتی آنالیزها را کنار هم می‌گذاریم می‌بینیم کی‌روش جزو خوب‌هاست و آن چیزی را که خواستیم برآورده کرده است. کی‌روش البته بدشانس هم بوده است.
او همچنین درباره بازگشت حاج‌صفی به سپاهان گفت: او در سپاهان شاگردم بوده است و می‌تواند عیار تیم را بالا ببرد. زمانی که متوجه شدیم می‌خواهد جدا شود، با او صحبت کردیم. اگر قرار شود از تیمش جدا شود، امیدوارم به ایران بیاید. به نفعش است که به سپاهان بیاید چون خانه‌اش است. اگر بخواهد به ایران بیاید، فکر می‌کنم یک تصمیم خوبی بگیرد و به سپاهان بیاید مگر این که با رقم‌های خوب توسط باشگاه‌های دیگر وسوسه شود.
قلعه‌نویی در مورد حضور دژاگه و شجاعی در لیگ ایران نیز اظهار کرد: شما ببینید رونالدو از نظر فنی یک سال است که افت کرده اما دلیل این که با این رقم بزرگ جابجا می‌شود، به خاطر تبلیغات است. آمدن این بازیکنان نیز به لیگ ما می‌تواند لیگ ایران را به لحاظ وزنی بالا ببرد.
او همچنین گفت: در بازی فردا مصدوم و محروم نداریم. فقط جلال علی‌محمدی گفته می‌خواهد از تیم برود. ما هم او را در اختیار باشگاه گذاشته‌ایم؛ بنابراین فردا او را نداریم.
سرمربی سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا چهارکارته شدن محرومیت‌ها به نفع لیگ است یا نه عنوان کرد: اگر این تصمیم باعث شود بازیکنان خوب را مردم ببیند و سطح لیگ بالا برود خوب است اما اگر منجر به خشن شدن لیگ شود، مناسب نخواهد بود.
به گزارش ایسنا، قلعه‌نویی درمورد نصب بنر خوش‌آمدگویی ذوب‌آهنی‌ها در بازی قبل برای او توضیح داد: باید بخش پر لیوان را ببینیم. این اتفاق کار قشنگی بوده و باید تمجید کنیم. این کار را باشگاه ذوب‌آهن و السد انجام دادند و علتش این است کسانی که آن را انجام دادند ورزشی بودند. مشهور شدن کاری ندارد؛ محبوب شدن مهم است. خیلی‌ها آمدند و رفتند و هنوز منفورند اما افرادی مثل آقای قریب فقط یک سال بود اما محبوب است. مدیری که از بیرون می‌آید و با ورزش بیگانه است، به دنبال در کردن اسم است. برخی آقایان می‌گویند بدنامی بهتر از بی‌نامی است اما نباید این‌طور فکر کرد.

کد خبر: ۵۴۱۵۵۸ تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۳

منبع: آفتاب

کلیدواژه: امیر قلعه نویی سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۳۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا

تیم ملی فوتسال ایران با هدایت وحید شمسایی توانسته با تعداد زیادی از بازیکنان جوان به فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صعود کند. بعد از برد ایران مقابل ازبکستان در نیمه‌نهایی امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال، برای فوتسالیست‌های ایران پیامی را صادر کرد.

قلعه‌نویی در این پیام ویدئویی ضمن تبریک بابت برد ایران مقابل ازبکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا گفت: «تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی‌دارید.»

او افزود: «نسل تازه‌ای با درایت سرمربی بادانش شما در حال شکل‌گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می‌دهم با همین قدم‌های استوارتان با جام به وطن برمی‌گردید. یاعلی.»

گفتنی است تیم ملی فوتسال ایران روز یکشنبه (فردا) در فینال جام ملت‌های آسیا از ساعت 14:30 به وقت تهران به مصاف تایلند می‌رود و برای قهرمانی در قاره کهن تلاش می‌کند.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو