Web Analytics Made Easy - Statcounter

ششمین روز از هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی امروز (جمعه) در جاکارتا و پالمبانگ دو شهر کشور اندونزی پیگیری می‌شود و ورزشکاران ایرانی در رشته‌های مختلف به رقابت می‌پردازند که در این گزارش نتایج حاصل از تلاش رشته های مختلف و اتفاقات حاشیه ای به روزرسانی می شود.

به گزارش تابناک ورزشی، کاروان ورزش ایران امروز در 18 رشته به مصاف رقبا خواهد رفت که می تواند تعداد مدال های ایران را به خصوص در دو فینال حساس مردان و زنان کبدی افزایش دهد اما شاید مثل روزهای گذشته در تعداد طلاهای ایران در جدول رده بندی مدال ها، افزایش چشمگیری نبینیم چرا که رشته های امروز اغلب سابقه کسب نشان طلا ندارند و تیم ملی والیبال نیز فعلا مراحل مقدماتی را طی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو نقره صبحگاهی خانم ها در قایقرانی
در روئینگ تک نفره سبک مردان؛ محسن شادی، نماینده ایران در روئینگ تک نفره سبک با ثبت زمان 7:22:86 به رتبه پنجم دست یافت. در این رقابت‌ها چین به مدال طلا، هنگ‌کنگ نقره و اندونزی به مدال برنز دست یافتند.

در روئینگ تک نفره سبک زنان؛ نازنین ملایی در فینال A با ثبت زمان 8:19.28 ثانیه در رده دوم قرار گرفت و به مدال نقره رسید. در این ماده چین صاحب طلا شد و نماینده هنگ کنگ به برنز رسید.

در رشته روئینگ تیمی سبک وزن دو نفره مردان: رضا قهرمانی و امیرحسین محمودپور در فینال A روئینگ دو نفره سبک با ثبت زمان 7:18.80 در رتبه پنجم جای گرفتند. ژاپن به مدال طلا، کره به نقره و نماینده هند هم به مدال برنز دست یافتند.

روئینگ تیمی سبک وزن دو نفره زنان: مریم امیدی‌پارسا و نازنین رحمانی با زمان 7:48.38 بر سکوی دوم آسیا ایستادند و صاحب مدال نقره شدند.

شکست و حذف های تلخ جوجیتسو 
وزن 56- کیلوگرم: مهران ستار در گام نخست به مصاف «سوویاک کاتونگ» از تایلند رفت و در پایان با نتیجه 9 بر صفر شکست را برابر این حریف قدرتمند پذیرا شد. ستار در ادامه با شکست حریفش در دور بعد از راهیابی به شانس مجدد باز ماند و حذف شد.

وزن 69- کیلوگرم: امیرحسین خادمیان به مصاف «اولوت بایگین» از قرقیزستان رفت و در حالی که تا چند ثانیه پایانی از حریف پیش بود در نهایت نتیجه را واگذار کرد. این ورزشکار هم در ادامه با شکست حریفش در دور بعد از راهیابی به شانس مجدد باز ماند و حذف شد.

وزن 49- کیلوگرم: ناهید پیرهادی در مصاف با «دائو لت» از ویتنام به یک پیروزی قاطع دست یافت و صعود کرد. نماینده تیم جوجیتسوی بانوان ایران در دومین دیدار خود مقابل حریف کامبوجی در همان ابتدای بازی ضربه فنی شد و باخت تا کارش را در گروه بازنده‌ها دنبال کند.

برد تیم ملی والیبال به صرف صبحانه
تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی صبح امروز و بعد از صرف صبحانه در جاکارتا به مصاف مغولستان رفت و یه آسانی با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید. ایران ست نخست این بازی را با نتیجه 25 بر 18 به سود خود تمام کرد. ست دوم هم با برتری ملی‌پوشان ایران و با نتیجه 25 بر 19 تمام شد. در ست سوم هم این تیم ایران بود که برتری‌اش را بر مغولستان دیکته کرد و با برد 25 بر 20 به کارش پایان داد. کولاکوویچ سرمربی ایران به زمان برگزاری مسابقه اعتراض داشت.

 تیراندازی با کمان و شکست مقابل ژاپنی ها
در رشته ریکرو تیم ایران متشکل از زهرا نعمتی و صادق اشرفی در رقابتی فشرده با تیم لائوس 5 بر 4 پیروز و حریف ژاپن در مرحله یک هشتم نهایی شدند اما در این مرحله با شکست سنگین 6 بر صفر از راهیابی به مرحله بعد باز ماندند.

تیرانداز تپانچه ایران به فینال رسید
در رشته تپانچه 10 متر زنان ایران، آمینیس جعفری و گلنوش سبقت الهی 2 نماینده کشورمان در این ماده بودند که در پایان شلیک 60 تیر، سبقت‌اللهی موفق شد با کسب عنوان چهارم خودش را به فینال این مسابقات رساند. آمیتیس جعفری در این مسابقه رتبه‌ای بهتر از دوازدهم کسب نکرد.

دو حذف پنچاک سیلات بدون حتی یک امتیاز
وزن 56- کیلوگرم:محمد رحیمی بعد از برد روز گذشته خود برابر نپال امروز برای صعود به نیمه نهایی برابر سلیم‌اف از ازبکستان قرار گرفت و با پذیرش شکست 3 بر صفر از دور رقابت‌ها حذف شد.

وزن 70- کیلوگرم: اکبر کیانیان بعد از یک دور استراحت برای صعود به نیمه نهایی برابر حریف مالزیایی قرار گرفت و با شکست 5 بر صفر از وی از دور رقابت‌ها حذف شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مسابقات جایزه بزرگ سئول از شنبه (١٥ اردیبهشت) با برگزاری دیدارهای گروهی مقدماتی انفرادی بخش مردان آغاز شد. 

ایران با چهار نماینده در این مسابقات شرکت کرده است که پاکدامن به خاطر رنکینگ جهانی از برگزاری دیدارهای مقدماتی معاف شد اما محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران مقابل حریفانشان در مرحله مقدماتی قرار گرفتند و نتیجه آن هم صعود مستقیم رهبری به جدول ٦٤ نفره اصلی و کنار رفتن دو نماینده دیگر کشورمان بود.

عملکرد نمایندگان ایران در روز نخست جایزه بزرگ سئول به این شرح است:

مرحله مقدماتی

*فرزاد باهر ارسباران: سه برد و سه باخت و صعود به جدول ١٢٨ نفره

*محمد فتوحی: سه برد و سه باخت و صعود به جدول ١٢٨ نفره

*محمد رهبری: ٦ برد و صعود مستقیم به جدول ٦٤ نفره اصلی

جدول ١٢٨ نفره

*محمد فتوحی 15 – 4 ژانات نابیف (قزاقستان) 

*فرزاد باهرارسباران ١٢ – ١٥ محمد العمر (عربستان) 

جدول ٦٤ نفره مقدماتی 

*محمد فتوحی ١٢ – ١٥سانگون پارک (کره جنوبی) 

دیدارهای جدول ٦٤ نفره اصلی روز دوشنبه برگزار می‌شود و علی پاکدامن با آرتیوم سارکیسیان از قزاقستان دیدار می‌کند و محمد رهبری به مصاف توماس مارتینه از فرانسه می‌رود.

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط دختر دونده ایران 
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری