Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:54:54 GMT

مسابقات دوچرخه سواری استقامت خراسان رضوی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۸۸۱۳۳

مسابقات دوچرخه سواری استقامت خراسان رضوی برگزار شد

مشهد- ایرنا- مسابقات دوچرخه سواری استقامت جاده رنکینگ خراسان رضوی گرامیداشت هفته دولت روز جمعه در آزادراه کنارگذر شمالی مشهد برگزار شد.

دبیر هیات دوچرخه سواری خراسان رضوی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: 48 دوچرخه سوار در قالب هشت تیم و سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان در رقابت استقامت جاده تایم تریل تیمی خراسان رضوی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مجید روحپرور افزود: شرکت کنندگان مسافت 42 کیلومتر این مسابقه را رکاب زدند و در پایان تیمهای فروشگاه رودی، کیمیای خراسان شهرستان سبزوار و آسمان آبی به ترتیب رتبه های نخست تا سوم رده بزرگسالان را کسب کردند.
وی گفت: در رده سنی جوانان و نوجوانان هم تیم شهرداری طرقبه به مقام قهرمانی دست یافت.
250 دوچرخه سوار به صورت سازمان یافته در خراسان رضوی فعالیت دارند که 70 نفر از آنها بانوان هستند.
7507/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دوچرخه سواري هفته دولت خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۸۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی رجبی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماهک مسلمی و سیده مهنّا سیدپور تیراندازان مازندرانی با ثبت رکوردهای خوب در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مرحله فینال راه یافتند.

وی افزود: در فینال این مسابقات که عصر پنجشنبه در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد، ماهک مسلمی رتبه سوم کشور را به‌دست آورد و سیده مهنّا سیدپور در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دبیر هیأت تیراندازی مازندران که به همراه تیم تیراندازی استان در این رقابت‌ها حضور و مربیگری ورزشکاران را برعهده دارد، اضافه کرد: مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب‌رئیس فدراسیون، یاسر خلیل‌نژاد مسئول کمیته آموزش و حسین باقری سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

گفتنی است: مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 6095329

دیگر خبرها

  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است
  • صنعتگران به هوشمندسازی حمل‌ونقل دوچرخه‌ای شهر مشهد کمک کنند
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند